2015. július 20., hétfő

NOTD összefoglaló *borzalmasan rövid körmökkel*

Sajnos a fotózkodós jobb kezemen egy ruhapróba során fájdalmas körömtörést szenvedett a középsőujjam:(

Így éljenek megint a nagyon rövid körmök. :D




***


Mivel a körmeimet nagyon rövidkére kellett vágnom, ezért az eddig megszokott design-ok helyett valami rövid körömre valóban kellett gondolkodnom, így egy waterfall mani készítettem.

A China Glaze Strong Adhesion lakkja volt az alapozó, amire egy réteg Claire's Liquid Metal arany és két réteg Picture Polish Majesty került.

A színes lakkok a Barry M Gelly Mango és Kiwi lakkjai.

Szerintem ez az egyik legegyszerűbb és legmutatósabb mani amit gyorsan el tudunk készíteni. :)

A fedő egy réteg CG Everglaze.

***


A következő lakkozásomhoz az ihletet az új F&F felsőm adta.

A CG alapozó után egy réteg Barry M Gelly Satsuma került a körmeimre, amire az Essence Stampy fehér és fekete lakkjával festettem a virágokat és az egészre egy réteg Flormar mattító fedőlakk került.

***


Ehhez a lakkozáshoz majdnem teljes egészében az újonnan szerzett lakkjaimat használtam. 

A csodás sárga árnyalat az Essence Sun is smiling lakkja, ami most 349-es forintos verhetetlen áron szerezhető be a Müllerben és a Rossmannban.

A középsőujjamon egy réteg Claire's Liquid Metal Gold és két réteg Essence Gold Finger fedőlakk van (a fedő is akciós most).  

A fehér is egy új szerzemény, a Claire's Gel-like kiadásából a fehér árnyalat, ami magasan veri a Golden Rose fehérjét, nekem ez az új kedvencem.

A virágokat a Barry M Gelly Papaya árnyalatával pöttyöztem. :)

A fedő a Flormar matt fedőlakkja. :)

Az ötletet ez a mani adta.

***



A legkedvesebb lakkozásomat hagytam a végére.

Már régóta tervezgetek egy dinnyés manit, de eddig mindig elrontottam és mérgemben jól le is mostam.

A piros lakk két réteg Golden Rose Rich Color 56, a zöld a Barry M Kiwi és Waikiki árnyalata, a fekete pedig a szokásos Essence Stampy-je.

A fedőlakk egy réteg CG Everglaze.

:)

ötletadó mani :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.