2015. augusztus 31., hétfő

Goodbye summer nails


Pápá nyár körmök :)

A mani alapötlete Ciskától származik :)

Az utolsó augusztusi lakkozásomat mindenképpen nagyon nyárinak szerettem volna, innen jött az ötlet, hogy az alap az ILNP Funshine smoothie lakkja legyen, ami olyan, mint az üvegbe zárt napsütés. *.*

A háromszögek a Barry M Gelly Mango és Lemon lakkjaival készültek a jól ismert genotermes/bugyis módszerrel. Előző este festettem nagyobb foltokat a fóliára, ezek mára tökéletesen megszáradtak és könnyen lehúzhatóvá váltak. A formára vágást egy kis csipesz segítségével és egy nagyobbacska ollóval kiviteleztem. 

Itt nem álltam meg, mert még nyomdázni is szerettem volna, így elővettem az örök kedvenc Petla Three Times lemezemet és felesben nyomdáztam a két Barry M színnel.

A fedőlakk egy réteg CG Everglaze.




1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.