2015. október 2., péntek

A-England Tristam

Igen, ismét egy A-England... Nagyon sajnálom, de egyszerűen majdnem az összes lakkjuk kifogástalanul csodás, így muszáj őket bemutatnom külön-külön is. :)
Ő is elérhető a Naillandnél ide kattintva. :)

Kezdjük először is azzal, hogy a lakk állaga csodás, egy rétegben is hibátlanul fed és király vele nyomdázni is. 
A színe nekem olyan sötétkék egy picike lilás beütéssel (nem tudom, lehet csak én látom bele :D). A holo az A-England-től jól megszokott finoman elbűvölő fajta.

*dry marble Dancing with Nureyev, Order of the Garter és Tristam*


Na, ezen a képen a Tristam olyan lilás a Proserpine mellett :)
*Pelta Tu-turkey-key és Dancind with Nureyev*

Végezetül jöjjön a már sokat mutogatott (sajnálom, nem tudom megunni) A-England dotticure manim :)

*Claires nude gel, Lady of the lake, Tristam, Dragon, Fortheringhay castle, Briarwood, Briarrose, Crown of thistles és Dancing with Nureyev*

Hogy tetszik nektek a Tristam? :)
Melyik az A-England kedvencetek? :)



1 megjegyzés:

  1. Istenem, mennyi gyönyörű manikűr, választani sem tudok kedvencet.. Mondjuk egy ilyen csodás lakkal szinte csak szépeket lehet alkotni. ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.