2016. február 1., hétfő

A januári kedvenceim


Nagyon kedvelem másoknál a havi kedvences bejegyzéseket, ezért úgy döntöttem, én is megpróbálok egy ilyen összeállítással jelentkezni minden hónap elején.


A kedvenc lakkok és kiegészítők mellett, szeretném megemlíteni a hónap legtöbbször alkalmazott technikáját is, emellett néhány kedvenc manikűrt is válogattam, hogy teljes legyen a kép.


Szerintem nem okozok nagy meglepetést azzal, hogy a kedvenc termékeim között hozom a Kaleidoscope Aquarelle Tints családot. A tegnapi bejegyzésemben részletesen írtam róluk, újat nem tudok mondani, de egy teljes, összes tagot felvonultató képet azért sikerült készítenem ma róluk. :)


Elég sok lakkom van és próbálok mindig újakat, vagy elhanyagoltakat felhasználni, de azért van egy-két olyan kedvenc, amihez az átlagosnál többször nyúlok.

Az Essence On air! óarany két réteges glitteres lakkja nagy kedvencem, szeretem mert jó a fedése, gyorsan szárad és nagyon jól kombinálható szinte minden színnel.

Az ILNP Fall semester árnyalata az örök szerelmem. Sosem okoz csalódást, álom a színe, mesés a felvitel, gyors a száradás és nyomdázni is tökéletes. :)

A fehér lakkok nálam is nagyon gyorsan fogynak mivel gyakran használom őket alapnak vagy nyomdázáshoz. A mostani kedvencem az Essence Wild white ways fehérje, nem tökéletes, de most már kiszerettem az Avon Iceberg white-ból, így ő a nyerő éppen.

A Catrice Holo que tal? holografikus fedőlakkja a legnagyobb holo fedőlakk szerelmem. Ilyen szépséget én még nem láttam/ próbáltam. Sajnos a fotókon nem nagyon látszik, de ha ez van a körmeimen, akkor tuti a lakkozásom csodálása teszi ki a napom felét. :D

Végezetül egy örök nagy kedvenc a Color Club ezüst glitteres lakkja (névtelen :D). Önmagában két rétegben is csodásan fed, de nagyon jól felhasználható akkor is, ha egy kis glitter hiányzik a nail art tökéletes összképéhez.


Az alaplakk nálam elég kényes kérdés, a körmöm szinte semmit sem szeret, minden megkopik pár óra alatt és egy nap múlva már kb. hordhatatlan lesz, így mindig kísérletezgetek újabb és újabb alaplakkokkal. A Moyra barázdakitöltő lakkját 100 forintért vettem a Moyra boltban (azóta még visszamentem utánpótlásért) és nem bántam meg. A lakkozásom egyértelműen egyenletesebb és tartósabb lesz tőle. Az állaga pont optimális, igaz kicsit lassan szárad, de a végeredmény megéri.

A másik gyakran használt új kedvencem a Kaleidoscope Cuticle defender. Nagyon szeretem, mert kellően folyós az állaga, így könnyen lehet vele dolgozni, emellett gyorsan szárad és tökéletesen lehúzható egyben. Mostanában mindig ezt használom, ha nyomdázok vagy átmenetes lakkozást készítek.

Eddig mindig bankkártyát használtam nyomdázáshoz, de az egyik facebookos csoportban, Adrienn említette, hogy a Moyra lehúzójával álom dolgozni, így vettem magamnak egyet. És valóban mesés vele dolgozni. Nehéz leírni, de valahogy könnyebben siklik a lemezen, minden felesleges lakkot lehúz a mintáról és minden apró kis vésetbe eloszlatja a lakkot. Mióta ezt használom, gyorsabban, élesebb és szebb mintákat tudok nyomdázni, rontás nélkül.

A harmadik Moyra kedvencem a Clear vision átlátszó párnájú nyomdázó. Szépen felveszi a mintát és nagyon praktikus, hogy az ember pontosan látja, hova is kell/akarja rakni a mintát. Ennek ellenére meg kell említenem, hogy szerintem ez a nyomdázó is túl van árazva, ahhoz képest, hogy az ebay-en ez a termék kb. 1000 forinttal olcsóbb. Nekem van ebay-es nyomdám és Moyra clear vision nyomdázóm is, szóval számíthattok, egy összehasonlítós posztra. :)

Végezetül nagy kedvencem volt az Essence Holo stripes/Born Pretty store dízsítőcsíkja is. :)


A hónapban a két kedvenc nyomdalemezem a Moyou Origami 05 és a Pro XL 06 voltak. :)


A hónap kedvenc technikái a dotticure, sheer tintes festegetés és a díszítőcsíkos lakkozás voltak.

A dotticure szerintem a legegyszerűbb és legmutatósabb technika, amihez semmi extra eszköz sem kell, egy hullámcsat végével vagy toll hegyével is lehet pöttyözni. A minták és színek száma 
végtelen, szóval megunhatatlan....

A díszítőcsíkok nagyon sokszor kerültek elő januárban, még egy posztot is írtam a használatukról. Sokkal macerásabb és lassabb mint a dotticure, de a színek és a minták itt is szabadon variálhatóak.


Végezetül, mi más is lett volna a nagy kedvencem, ha nem a sheer tintsekkel való festegetés. Nem is ragoznám tovább, IHIMÁHÁDOM és kész. Ha még nem próbáltad, itt az idő, olyan nyugtató dolog ilyenekkel szöszölni. 


Ahogy ígértem, hozom a kedvenc manikat is, ők tehát  a legkedvencebb januári lakkozásaim. :)


Zárásképpen, plusz egy meglepetésnek jöjjön a zuram kedvence.
Mikor kérdeztem melyik volt a januári kedvence rögtön rávágta, hogy a SÁRKÁNYOS!!!! :D

Remélem tetszett nektek ez a kedvences bejegyzés :)
Köszönöm, hogy végignéztétek. ;)

Nektek mik voltak a havi kedvenceitek?

3 megjegyzés:

  1. Én is most vettem meg a fehér Essence-t, eddig egész jó. Annyira meghoztad a kedvem az Origami lemezhez, hogy meg akartam rendelni a Naillandtől, de nincs raktáron :(( De sebaj, ami késik, nem múlik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha gondolod, megveszem és elpostázom neked, ha esetleg szeretnéd :) most is és máskor is elmegyek neked ha kéred, csak írj ;)

      Törlés
    2. De aranyos vagy :) Köszönöm szépen! Majd írok :)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.