2015. július 13., hétfő

Pár NOTD összefoglalása ***WARNING sok PP-s bejegyzés***

Sajnos mostanában keveset blogoltam, így ebben a posztban összesen nyolc lakkozásomat mutatom be. (elnézést a sok pp-ért, de most sokat kaptam szülinapomra. Köszi csajok!!! :D)


***


A lakkozás alapja a Picture Polish Chillax két rétegben, amire az Essence stampy fekete és fehér lakkjával festettem mintát.

A fedőlakk egy réteg Flormar mattító fedőlakk.

***


Ennél az alap két réteg Picture Polish Columbia volt, amire a Barry M Chai lakkal és a Petla Plate laces lemezzel nyomdáztam.

***

Ennél a lakkozásnál az alap a Golden Rose 07-es pinkje és a Picture Polish Cherish volt, mindketten két rétegben.

A nyomdázás a Petla Plate Calaveras lemezével és a fehér Essence Stampy lakkal, valamint a 07-es golden rose lakkal készült.

***

A lakkozás alapja a Picture Polish Forget me not, valamint a Golden Rose 62-es lakkja két rétegben.

A nyomdázás a laces lemezről való és a fehér Essence Stampy lakkal készült.

***

A lakk egy csodás franken Arabellától (köszönöm szépen :)) amire a fehér Essence Stampy lakkal és a Moyou Artist 02-es lemezével nyomdáztam.

***

A PP-ket hagyjuk is :D ami itt fontos, hogy a nyomdázás a Petla Laces lemezéről készült a Golden Rose 18-as lakkjával, amit mindenkinek ajánlok mert csúúúúúúúúúúúúúúúcszuper :D

***


A PP Instinct mellé a Golden Rose fehér lakkját kentem, amire egy réteg Dance Legend Pansy glitter került. A nyomdázás a Petla Oorie lemezéről való és a nyomdalakk az Instinct volt. A matt fedőlakk a szokásos Flormar fedő. :)

***

Ehhez a lakkozáshoz piros alaplakknak a Claire's Rouge (gél hatású) lakkját kentem egy rétegben, amire egy réteg Barry M Red Glitter került.

A festést egy vékony ecsettel és pontozóval, valamint az Essence Stampy fekete és fehér lakkjával készítettem el.

***

Tudom, nem lett nagy szám a bejegyzés de talán a képek érdekesek lehetnek. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.