2015. október 1., csütörtök

My favourites in September

Tevékeny hónapot tudhatok magam mögött általánosságban is és körömügyileg is. :)


Olvassatok tovább, hogy megtudhassátok, mik voltak a legnagyobb kedvenceim a hónapban. :)


Kezdjük az alapvető lakkokkal és termékekkel. Ők azok, akiket nagyon gyakran használok. Igen, a Seche Clear alaplakkot és a China Glaze Everglaze fedőt minden maninál használtam.

Az alaplakkokkal mindig gondom van, már egy csomót kipróbáltam, de a többsége nem vált be, mert órákon belül pattogni kezdett a lakkozásom... Ezt a Seche Clear alapot hirtelen felindulásból vettem és eddig nagyon bevált.

A fedőm már egy ideje az Everglaze és teljes mértékben elégedett vagyok vele. Nagyon durván gyorsan szárad és utána sem nyomatosodik, szépen terül, bár vigyázni kell, mert könnyű vele elönteni a teljes körömágyat.  Elég büdöske, de megéri... nekem még soha nem húzta össze a lakkozásomat (csak azért említem meg, mert mástól hallottam, hogy ilyen hibával szembesült.)

A Sally Hansen körömágybőr eltávolító folyadékát kb. hetente egyszer használom. Eddig még csak ezt és az Essence verzióját használtam, de ez sokkal jobb illetve a nagy kiszerelés és a praktikus adagolója miatt gazdaságosabb is.

Végezetül esténként eddig mandulaolajat kenegettem a körömágyamra, ami jó volt, de a hirtelen ötlettől vezérelt avokádós 'pakolás' sokkal jobb. Igaz ez az olaj nagyon zsíros, de mióta pár napja ezt használom, sokkal szebbnek látom a körmeimet és a körömágyamat is.


A Moyra metál kollekciója nyomdázós karrierem kezdete óta a legnagyobb kedvencem. Egyszerűen tökéletes... nem is kívánok mást keresni helyette, ők tényleg beváltak. A hónapban (és általánosságban is) a két kedvencem az arany és az ezüst volt (ebből már ez a második üvegem).

A másik Moyra, amit sokat használtam a 35-ös számú fekete lakk. Nagyon jó volt blobbicure és dry marble alapnak is, illetve remekül lehet vele nyomdázni.


"Rendes" lakkok közül három nagy kedvencem is volt a hónapban, ami azért is nagy szám nálam, mivel sok a lakkom és elég aktív a cserélődésük, így egy csomó lakkot csak egyszer próbálok/próbáltam eddig.

Az Il était un vernis Ixia csodája volt a legnagyobb kedvencem, háromszor is használtam a hónapban. Már tervben van vele egy poszt, majd lessetek vissza érte, ha érdekel a véleményem. :)

A másik az A-England Dancing with Nureyev árnyalata, ami szintén nagy kedvenc volt, róla már írtam is itt.

A harmadik kedvenc a Fun Lacquer Prima donna h, ami a legkirályabb glitteres lakk a készletemben, nincs mese... egyszerűen IMÁDOM.


Mivel a hónapban sok volt a díszítő csíkos manim, így egyik kedvencem a az Essence díszítő csíkjai voltak,

A pontozó, illetve a vékony ecset pedig mindig jól jön. Ők is többször előkerültek a hónapban. :)


Végezetül pedig következzenek a legtöbbet használt lemezeim. Mert nyomdázni még mindig IMÁDOK!

A három kedvenc Petla lemezem a Three times, a Laces illetve a Tu-turkey-key voltak. :)

Igaz a folyékony latex az első képen szerepelt, de itt szeretném megemlíteni, hogy akinek még nincs tényleg szerezzen. Azóta nincs akadálya a felhőtlen szivacsozásnak és az eszeveszett Ricás illetve Moyra metálos nyomdázásnak. :) 

Nektek mik voltak a kedvenceitek a hónapban? :)

A bemutatott termékek és elérhetőségük
  • China Glaze Everglaze, Nailland, 1990 ft
  • Folyékony Latex, Makeuplaza.com, 1800 ft
  • Seche Clear, Nailland, 898 ft akciósan
  • Sally Hansen, körömágybőr eltávolító, Müller, kb. 2500 ft
  • Avokádóolaj, Zöldpolc, 1690 ft
  • Moyra Metal arany, Moyra, 390 ft
  • Moyra Metal ezüst, Moyra, 390 ft
  • Moyra 35, Moyra, 390 ft
  • Il était un vernix Ixia, The nailista shop, 12,90 euró
  • A-England Dancing with Nureyev, Nailland, 2990 ft
  • Fun Lacquer Prima Donna h, Nailland, 3990 ft
  • vékony ecset, hobby kellékes, kb. 300-400 ft
  • pontozó, Ebay, kb. 200 ft
  • Essence szalagok, Rossmann, kb. 500 ft a három
  • Petla Three Times, Nailland, 2390 ft (és a Petla oldalán is!)
  • Petla Laces, Nailland, 2390 ft (és a Petla oldalán is!)
  • Petla Tu-turkey-key, Nailland, 2390 ft (és a Petla oldalán is!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.