2015. december 3., csütörtök

Mani collage from November



Szerencsére, novemberben is volt időm és kedvem a Tőlem megszokott napi lakkozással jelentkezni.
A lelkesedésem töretlen és a legszebb az egészben az, hogy annyira rákaptam a szabadkezi festésre, hogy a hónapban NEM VOLT nyomdás manim... ez nem szándékosa tervezett, csak így alakult. :)


A hónapban volt az ötödik évfordulónk, illetve megérkezett a családunkba Zsömi, a legédesebb kis tacsi akivel valaha találkoztam. Ennek a két különleges alkalomnak szenteltem két külön manikűrt. :)

Az előbb említett két lakkozáson kívül három nagy kedvencet választottam ki, amikről most írok is egy kicsit részletesebben.


Tudom, semmi extra nincs ebben a maniban, de számomra ez a színkombó és az arany homoklakk és a kis szalagos design a legkedvesebb volt egész hónapban. Imádtam viselni, egyszerűen ezek az én színeim.. :)

Az arany homoklakk a Pretty Serious Dimension X árnyalata, amiről itt olvashattok többet :).
A krém lakk az Essie Where's my chauffeur lakkocskája, amit részletesebben bemutattam már egy dupe hunter rész keretein belül.

A fehér lakk a szokásos csodás Avon Iceberg white, amire Essence díszítőcsíkokkal készítettem a mintát.


A második nagy kedvencem egy inspirált mani, amiről itt olvashattok még. :)


Az utolsó nagy kedvencem pedig egy igazi őszi leveles lakkozás. :)
A felhasznált lakkocskák az alábbiak: 
Zoya Claire és India, Barry M Vanilla, Cocoa és Paprika, IEUV Lunaira, Sinful colors all about you.

Nektek milyen volt a kedvenc manitok a hónapban?
Milyen szín került a legtöbbször a körmötökre? :)



1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.