2016. január 22., péntek

A 2015-ös év kedven lakkjai - #5 záró rész kék(es) és pink(es)

Nagy nehezen a végére jutottam a 2015-ös kedvenceimnek, nem gondoltam, hogy ilyen sokáig el fog húzódni, de egy a lényeg, hogy most már az összes 2015-ös kedvencemet láthatjátok. :)

Ma a pink(es) és kék(es) lakkokkal érkezem :) azért pinkes és kékes, mert a színmeghatározó képességem nem a legjobb, így ezek a nevek elmossák a pontatlanságaimat. :D


A fenti lakkok közül az első szerzeményem a Barry M Malibu volt, a második nailland-es rendelésemnél szereztem be. A rajongásom töretlen, szerintem a Barry M legjobb lakkjai a matte kollekció tagjai, iszonyat pigmentáltak, gyorsan száradnak, jó a fedésük és álom velük nyomdázni. A Malibu emellett még nagyon rikító rózsaszín is, így nyáron, de akár télen is az egyik abszolút kedvencem.
A Kbshimmer Turnip the beet lakkja egy tömény glitteres csoda, magában  két réteges textured hatású (de nekem így túl vastag), de nagyon jól kombinálható pl. a mellette levő Barry M Fuchsia-val is, és úgy egy réteg szín és egy réteg Kbshimmer is nagyon szépen mutat. 
A Barry M Fuchsia lakkja a színe miatt a kedvencem, sajnos a fedése és a száradása messze elmarad a Gelly és Matte vonaltól, de a színe így is kárpótolja az embert.
A China Glaze Purple panic árnyalata is nagy kedvencem volt, annyira élénk és annyira vidám....
Végezetül nagyon szerettem még az Il était un vernis My favourite popsicle lakkocskáját, nagyon egyedi a finish és a színe is változik a fényviszonyoktól függően, így hol pinkesebb, hol narancsosabb :) 



1 3. CG Purple panic
2. 5. IEUV My favourite popsicle
4. 9. Kbshimmer Turnip the beet
6. Barry M Malibu
7. 8. Barry M Fuchsia


A kékes csoport első alanya a Picture Polish Forget me not. Szerintem mióta megkaptam szülinapomra (köszi csajok :)) ez a kedvenc PP lakkom. Mesés a színe és nagyon szép benne a holo is és szerencsére az én példányom már két rétegben is fed. :)
Az NCLA Drop of teal a barátom ajándéka volt és tényleg meseszép (bár a fedése nem annyira meggyőző...). A színe viszont kárpótol mindenért, sőt még gyorsan is szárad, így egy gyors lakkozáshoz nagyon ideális. :)
Az Il était un vernis Ixia az egyike a legszebb és legkedvencebb lakkjaimnak, csak a lemosás... az a fránya lemosás ne lenne ennyire durva..
A Barry M Denim a 2015-ös év legjobb vásárlása volt, Anditól vettem 500 forintért és azóta is rendületlenül imádom. Egy réteges, nyomdázós, valóban farmer hatású, mesés színű és nagyon egyedi lakk és persze Barry M. Nekem több nem is kell :D
A Barry M következő kedvence a Blackberry volt. Ő volt az első Gelly árnyalatom és használtan vettem a Km-en. Először nagyon nem tetszett, túl vastag volt a réteg, a lemosáskor összefogta az egész ujjamat meg ilyenek... ezek a hibák azóta is megvannak, de már odafigyelek így felkenés és lemosás közben próbálom kiküszöbölni őket. Mit is mondjak? Csodásan fed, egy réteges és remek nyomdázni is...
Végezetül jöjjön az ILNP Summer stargazing, az egyszer már eladott, de újra megtalált szerelem. Csak két rétegben felkeni az ember és olyan mint egy nyári égbolt, tényleg találó a neve is :)

1. 9. Barry M Denim
2. Barry M Blackberry
3. NCLA Drop of teal
4. 8. PP Forget me not
5. ILNP Summer stargazing
6. 7. IEUV Ixia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.