2016. február 7., vasárnap

Gradient stamping - én így csinálom

Nem gyakran csinálok színátmenetes nyomdázást (eddig), de ma megjött hozzá a kedvem, így elkészítettem hozzá a leírást is :)



Nem sokkal trükkösebb, mint egy sima nyomdázás, de a végeredményt szerintem ezerszer menőbb :)


A lakkozás főszereplői a következők

  • Kbshimmer Blued lines
  • Barry M Cyan Blue
  • Essence Let's Get lost
  • Barry M Blackberry
  • Moyou Fashionista 11
  • Moyra Clear Vision nyomdázó
  • Moyra lehúzó
  • szöszleszedő henger


Alapnak két réteg Kbshimmer Blued lines került a körmömre, amihez színben passzoló 3 kék árnyalatot választottam, sorrendben a Barry M Cyan blue, Essence Let's get lost és a Barry M Blackberry színeket.

A nyomdalemez a Moyou Fashionista 11, mivel ez egy egybefüggő mintás lemez, így minden körmömre más, de egymáshoz illő minta kerülhet.

Érdemes a nyomdázás előtt az összes nyomdaszín kupakját letekerni, hogy közben már ne menjen ilyennel az idő.

A három színt szorosan egymás mellé festettem és nem spóroltam velük, a szokásosnál többet kentem fel, hogy mindenhova jusson rendesen és véletlenül se kenődjenek össze a színek.


A csíkok meghúzása után a lehúzóval egy határozott mozdulattal távolítsuk el a festéket, én a lehúzást a sávokkal merőlegesen szoktam végezni.

Elég sok felesleges anyag marad a lehúzón, ezért színátmenetes nyomdázásnál érdemes extra vattákat és papírtörlőket odakészíteni, a szétkenődés és a minél tisztább nyomdázás érdekében.


Mivel elég nagy mintát vesz fel a nyomdapárna, így párna alján már kicsit össze-vissza a szín, de nyomdázásnál ez nem kerül a körömre, így a körmön tökéletes lehet az átmenet. :)


Mivel a lakkozásom már elkészült, így a mintát a szöszleszedő hengeren mutatom meg. :) Ezt használom a Moyra Clear Vision tisztításához, mivel nem ajánlott lemosóval tisztítani.



8 megjegyzés:

  1. Már a második technika, amelyet a Te útmutatód alapján valósítok meg! :)
    A díszítőcsíkos (celluxos) kisokosod alapján már el is készült a blogon nemrég egy manikűr, első próbálkozásra hibátlanul, remélem, ezzel is jól boldogulok majd!
    Nagyon köszi eszeket a bejegyzéseket, nagyon sokat tanultam, tanulok belőlük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :) olyan boldog vagyok, hogy neked, a körömdíszítés mesterének még tudok valami újat nyújtani :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett és jól is áll a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  3. <3 Jajj, de szép lett! *_* Köszi a leírást, majd én ezt követve fogom elkészíteni a sajátomat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) nagyon örülök, hogy hasznosnak találtad :)

      Törlés
  4. Szép lett! :)
    Nekem úgy is tetszik ez a fajta nyomdázás, ha lehúzáskor egy ici-picit mindig arrébb teszed a lehúzót és így húzod le többször egymás után, mert így össze tudod mosni a színeket.

    VálaszTörlés
  5. Annyira szép *.* Biztos én is kipróbálom valamikor. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.