2016. március 4., péntek

*újragondolva* Neon gradient

Már régebb óta érlelődött bennem a gondolat, de csak most jutottam el a megvalósításhoz, így boldogan jelentem be, újabb sorozatocska indul. :)

Az újragondolva keretei között a saját régebbi és mások inspiráló lakkozásait fogom újragondolva megalkotni, mert ez nagyon jó móka tud lenni.

A mai első alany egy tavaly nyáron készült neon gradient új köntösben. :) Remélem tetszeni fog az új sorozat és a mai rész is :)



 Az alap lakkozáson itt-ott változtattam, de nem rugaszkodtam el túlságosan az eredeti koncepciótól.

Az új verzióban az átmenet két színe a Lora 40-es és 41-es árnyalatai, amiket egy szivaccsal ütögettem fel a körmömre, 2 rétegben. A fehér lakkozás két réteg Dl Gel lakk, amire a fekete Lorával és a Moyou Pro Xl 03-as lemezével nyomdáztam.

A virágok kifestéséhet az El Corazon Kaleidoscope 05 és 07-es színeit használtam. :)

Az ezüst csoda a gyűrűujjamon két réteg Polished for days Beaches be trippin, ami a legszebb ezüst lakk, amit életemben láttam. *.*

Én mindkét verziót imádtam viselni (bár emlékszem, hogy a tavalyi nyári átmenet 2 órát bírta, majd megpattant a körömvégemen)...

Zárásképpen jöjjön még pár kép vegyesen :)


1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.