2016. július 15., péntek

#teszt Born Pretty Store körömágybőr eltávolító folyadék

A Born Pretty tesztcsomagban lapult még két körömápolási termék, egy alaplakk és egy körömágybőr puhító folyadék, így ma a körömágyra való kencét mutatom be nektek :)



A termék egy 10 ml-es szögletes üvegben érkezik, a kupakról levehető a nagy fekete borító és egy kisebb kézreálló kupak marad a helyén, amivel kényelmesen lehet használni a terméket.

Az ecsete lapos egyenesre vágott puha, könnyen lehet vele dolgozni, ehhez a krémhez is lakkozáshoz is tökéletes ez a fazon.


A termék 2,99 dollár a Born Pretty Store oldalán, ahol olajként van megnevezve, de igazából ez egy fehér krémes valami, az állaga egész hasonló a Picture Polish Coconut oil krémes állagához.

Nincs semmi különösebb illata vagy szaga, szóval ilyen zavaró tényezők nem lesznek a körömápolás közben.

Összességében én elégedett vagyok vele, amire tervezve van arra tökéletesen megfelel, az ára is teljesen elfogadható és a kiszerelés is praktikus, így aki egy jó körömágybőr eltávolító terméket keres, annak bátran ajánlom.





A termék rövid bemutatás után pedig következzen a használata :)

A termék tehát arra hivatott, hogy a fenti képen is jól látható "cuticle",kutikula nevű valamiket eltávolítsa a körmünkről.  Ez azért is fontos, mert egyrészt elég csúnya, másrészt az eltávolítatlan kiálló részek a lakk gyors és korai lepattogását eredményezik, így a köröm előkészítése és ápolása elengedhetetlen egy tartós manikűr elkészítéséhez. 

A krémet a körömágy közelében kell felkenni a körömre, elvileg nem jó, ha a bőrre is kerül (nálam szokott de különösebb bajom nem lett tőle). A felkenése után várni kell picit a Sally Hansen hasonló folyadéka 10-15 másodpercet javasol, ennek a BPS verziónak szerintem kell a fél-egy perc. 



Ezután a köröm felületén felpuhul a kutikula, így egy nem éles vagy hegyes, lehetőleg fa pálcával el tudjuk azt távolítani.

forrás (sajnos nem tudtam saját képet készíteni, mert nincs hozzá elég kezem :D)

A folyadék használata után közvetlenül kötelező egy jó alapos szappanos kézmosás, hogy az összes krémet eltávolítsuk a kezünkről. 

Ezután jöhet az ápolás, alaplakkozás és lakkozás és kész is van a szép és tartós manikűr, tádááám.

 

A Born Pretty Store oldalán 10% kedvezményt ad a DELX31 kuponkód. :)


1 megjegyzés:

  1. Egy időben nekem is volt bőreltávolítóm, Lovelys, annyira nem szerettem, valahol most is megvan, nekem erre a célra is bevált a Moyra körömágybőr olaja :) bár nekem nincs nagy körömágybőrőm, így nekem ez pont megfelel, de mivel nem vagyunk egyformák nem mindenkinek :) jó lett ez a bejegyzés :) hasznosnak tartom, mert mindent ki kell próbálni kinek mi válik be a legjobban :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.