2016. április 15., péntek

#teszt Born Pretty Store BPL022 lemez

A Born Pretty Store webshopból a másik tesztelésre kapott termékem a BPL022-es számú lemez volt, ami mindenféle "geek" mintát tartalmaz és a személyes kedvenceim a tornacipők.

A lemez elérhető itt  a rendes ára 5,99 dollár de rengetegszer van akcióban, szóval érdemes figyelni a webshopot. A BPS oldaláról a szállítás ingyenes.

A lemez teszteléséhez az átlátszó kupakos nyomdázómat és a fekete El Corazon Kaleidoscope nyomdalakkot használtam.



A tesztlemezen 14 nagyméretű minta található amiből a tesztmanikhoz 10 mintát használtam fel.


A minták alapvetően jól felvehetőek, de a vékonyabb vonalasakkal sietni kell mert könnyen beleszárad a lakk a lemez vékony vonalaiba illetve a párnán is hihetetlen gyorsan megszárad a minta. Ezt leszámítva viszont mindannyian jól működnek a fenti nyomdalakk nyomdázó kombóval.





A minták elég változatosak és szerintem jól használhatóak annak ellenére, hogy az elején azt sem tudtam mihez kezdjek velük. :)

Van itt minta kifestéshez és sima nyomdázáshoz is és a minták nagy része jól kombinálható egy vagy kettő másik képpel is.

Mivel az előző bejegyzéshez is hat manit hoztam így itt sem akartam kevesebbel beérni :)





A lemez nekem nagyon tetszik, jó kis minták vannak rajta így nagyon örülök, hogy ezt tesztelhettem.

Remélem nektek is tetszett ez a poszt és a bemutatott lemez és manik is. :)


Amennyiben meghoztam a kedveteket a BPS oldalán való nézegetéshez, úgy bátran használjátok a DELX31 kódom ami 10% kedvezmény ad a nem akciós termékek árából. :)

1 megjegyzés:

  1. Ah, a tornacipős a kedvencem. Olyan bohókás, vidám. Egy ilyen manikűr mellé simán el tudom képzelni, hogy felemás színű cipővel megy el a bevállalós leányzó. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.