2016. április 8., péntek

*teszt* born pretty store lemez Ya Qin An Y025

A mai teszt bejegyzésben a www.bornprettystore.com oldalról származó La Qin An Y025-ös lemezéről hoztam képeket.

A lemez eredeti ára 3.99 dollár, de sokszor van akcióban, most például 2.79 dolláros áron lehet hozzájutni itt.

A lemez egy kis fehér papírtokban érkezik, mindkét oldalán kék fóliával védve. 


Sokat szoktam nyomdázni, de a vékony mintákkal kicsit megszenvedtem mert nagyon gyorsan rászáradtak a nyomdapárnára, így egyet kettőt többször újra kellett kezdenem, míg sikerült a nyomdázás a lapra.


A teszthez amúgy a Kaleidoscope fekete nyomdalakkot és a Moyra Clear Vision átlátszó nyomdázót használtam.


Összességében nekem nagyon tetszik ez a lemez, cukik a minták és a minősége is megfelelő. Az ára kicsit húzós, de akcióval vagy BPS pontokkal szerintem már barátságosabb a helyzet. :)

A rengeteg közeli kép előtt következzen egy mani amihez erről a lemezről használtam fel négy mintát :)


Következzenek tehát a tesztképek 
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.