2016. május 23., hétfő

Heti lakkozások - összefoglaló

Mivel sokan javasoltátok facebookon, hogy jó ötlet lenne, ha hetente jelentkeznék egy heti lakkozásos összesítővel, így úgy döntöttem, ma meg is írom az első részét.


Pár napja durván le kellett reszelnem a körmöm, szóval ez egy ilyen vegyes hét lett, van nagyon csutka körmös és hosszú karmos lakkozás is. 
A héten a változatosság kedvéért minden lakkozásom nyomdás volt, a legtöbb minták valamelyik Pet'la lemezről valóak.

A héten volt egy gradient, sok sima és kettő dupla nyomdázás is, valamint megpróbálkoztam a lakk acetonnal keverésével és watercolor mani készítésével is. Még nem tökéletes, de amint rájövök, hogy lehetne szépet alkotni, mindenképpen jeletkezem egy tutorial formában.

A héten a legnagyobb újításom a saját franken nyomdalakkok keverése és használata volt, amiről írtam is már a blogon, így akit érdekel a dolog, kérem nézze meg a bejegyzést. :)

Összegzésképpen következzenek a felhasznált termékek :D most van kedvem összeírni, de nem biztos, hogy a következőkben is lesz ilyen
  • Lora fehér és fekete
  • Moyra ezüst holo
  • Petla Terra
  • Cirque Cin Cin
  • Moyra kék nyomdalakk
  • Petla Spinning
  • BPS rózsaszín nyomdalakk
  • Petla Toro
  • ILNP Harbour Island
  • Barry M Guava
  • Moyra barna nyomdalakk
  • Petla The perfect one
  • Petla Curls
  • franken nyomdalakkok
  • HEHE és Qgirl lemezek
  • CBL Believe in miracles
  • Picture Polish Pandora
  • Petla Stained glass
  • BPL 04 lemez
  • Deborah Lippman Sparks Fly
  • Moyou Enchanted 

Végezetül jöjjön egy kép a kedvenc heti lakkozásomról :)
Nektek melyik volt a heti kedvencetek? A ti körmeiteken mi volt a héten? :)


2 megjegyzés:

  1. A fentiek közül nekem is ez a kiemelt volt a kedvencem :)
    Az én körmeimen mindig nyomdás manikűr van, ezt a technikát szeretem a legjobban. A legújabb lakkjaimat tsztelgetem mostanában: az Avon Shimmer kollekciójának néhány világosabb tagját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is bejött :) köszönöm szépen. Én is nyomdázom mostanában, gyors egyszerű és ezzel is tök mutatós dolgokat lehet alkotni. Én mostanában nem is láttam AVON katalógust, de lehet akkor érdemes lenne egyet megnéznem :D

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.