2015. szeptember 23., szerda

Rain in London - franken polish by Adél

A hatodik napomra egy szürke holo frankent hoztam, ami a Rain in London nevet kapta.
Recept most kb.-ra sincs, szerintem ez olyan franken, amibe másik franken is került, így teljesen lekövethetetlen. :D



A frankenről többet nem is tudok mondani, csak egy fontos infót, ez EGY!!! réteg, wuhuuu!!! :)


Ma megjött a kedvem a nyomdázáshoz így rögtön elő is vettem szegény kipróbálásra váró A-England Percevalt-t és egyszerűen IHIMÁHÁDOM.

Csodás a színe és álom vele nyomdázni!

A mintát a Petla Tu-turkey-key lemezről választottam.


Egy nem túl jó makró, de azért nem volt szívem kihagyni. :)


Hogy tetszik?
Nektek melyik a kedvenc Petla lemezetek?

6 megjegyzés:

  1. ez is nagyon jó lett, és a mani is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. ez is nagyon jó lett, és a mani is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! ez még az elsők egyike :) a manit meg már régebben kitaláltam de most jött meg hozzá a kedvem :)

      Törlés
  3. Nagyon passzolnak egymáshoz a színek, a franken neve meg iszonyatosan tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben annyival csodásabban néz ki :/ :) amúgy nagyon köszi!!!! :)

      Törlés
  4. Nekem is tetszik ez a név és a szín is. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.