2015. szeptember 4., péntek

Summer favourites


Kedves Nyár, én ezzel a kedvenc nyári manis írással szeretnék búcsúzni.
Pááápááá :)



A PP Moody blues lakkjával készült kézzel festett virágos manimat nagyon szerettem, nyertem is vele az egyik naillandmani fordulón. :)
A virágok készüléséről egy poszt is kikerült a blogra, amiben részletesen bemutattam a festési technikát és a felhasznált lakkokat is.

***


A másik nagy nyári kedvenc a minyonos körmöm volt.
A róla készült írás itt érhető el. Emellett nézzétek meg Noémi csodás manivadászos újraalkotásait

***


Ezt a manit a randa rövid körmeim ellenére is imádtam. Az ötlet és a kézzel festett minta egy az egyben a felső képen látható felsőről származik. Szerintem azóta is ez az egyik legjobb kézzel festett manim. :)
Nincs külön bejegyzés hozzá, de itt írtam róla egy kicsit és van pár kép is.

***

Egy másik nagy kedvenc (szintén tövig vágott körmökkel) a fenti lakkozás a PP Sizzle és a Fun Queen lakkokkal. A fehér alap a Claire's gel lakkja, amire fekete Essence Stampy lakkal és az egyik kedvenc Petla lemezemmel a Tu-turkey-key-vel nyomdáztam.

A Sizzle két réteg, a fehér lakk egy, a Fun pedig kettő réteg egy réteg ezüst felett.
A fedőlakk a CG Everglaze fedője.

***

Tudom, nyárra színes és világos lakk kell, de akkor is... a PP Magic mellé a Voodoo kívánkozott. :)

Mindkét lakk két réteges :) a nyomdázáshoz a Petla Oorie lemezét és a bronz és arany színű Moyra Metal lakkokat használtam.


***

A következő kedvenc lakkozás alapja a Barry M Fuchsia lakkja két rétegben, a glitter két réteg Barry M Amethyst glitter.
A nyomda Petla Petra's wishes és Barry M Denim. :)


***

A nyáron viszonylag sok gradientet készítettem, ez a lakkozás is egy ilyen volt. 
A gradient alapja a fehér Claire's gel lakk, amire az átmenetet a Barry M Papaya, Claire's Bright coral és Neon pink lakkjaival készítettem.

A nyomdázás az Essence Stampy fekete lakkjával és a Petla Three times lemezével készült.

Az ezüst lakk a Fun Queen, a holo fedő pedig a PP Holiday. :)


***

Ehhez a gradienthez az ILNP Cutie pop és Funshine smoothie lakkokat használtam fel.
A nyomdázás a Barry M Cyan Blue lakkjával és a Petla Aloha lemezével készült.

***

 Végül, de nem utolsó sorban következzék ez a mani a PP Douceur, Moscow és Claire's white gel lakkjaival és a Petla Petra's wishes lemezével.

A Douceur három rétegben került a körmömre, de kettő és elég lett volna a teljes fedéshez, de Julcsi javaslatára a szebb eredmény érdekében három vékony réteget kentem fel.

A Moscow két réteg, de egy rétegben is szinte teljesen fed és egy álom vele nyomdázni (bár förtelem letakarítani a lemezről.) :)

Remélem tetszett a válogatásom.
:) 


1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.