2017. január 30., hétfő

Manicute - Kedvenc szín

Sziasztok!

Igazából hát sziasztokkal szerettem volna kezdeni, de az nem lett volna illendő, de a felsóhajtást és kis tétovaságot amit épp érzek elég jól kifejezte volna (ezért is a nem így kezdés ellenére a kis izgalmamat meg akartam veletek osztani).
Itt vagyok újra, a lakkozási kedvem a 'szünetben' is töretlen maradt, ám úgy éreztem ideje visszamerészkednem a blogra és az újrainduláshoz csodás lehetőséget nyújtott az, hogy bekerültem a Manicute csapatába.


A mai összejövetel témája pedig nem más, mint a kedvenc szín.
Egy téma, melyet mindenki szabadon, korlátok nélkül teljes egészében magára tud alakítani.
Én idő és késedelmes észhez térés hiányában nem túl kreatívan, de kicsit trükkösen nyúltam a mai témához.


Szívem szerelme, a legkedvesebb nekem mindig is a kék marad, így a mai lakkozáshoz a CBL Rain és KIKO 383, 387, 341, 389 kék(es) lakkjaihoz nyúltam.



A trükközés kimerült egy háromszínű kék színátmenetes alapban és a Moyra eastern mystic lemez egyik mintájának teljes körmös és kicsit "átmenetes" felhasználásában is.


Kék, nyomdás, egy kis ezüsttel feldobva, szóval minden van itt kérem ami az én szívemnek kedves.


Ez az én kékségem és a kedvenc színem mára :) remélem sokatok kedvenc színe köszön most vissza a körmeimen.

A mókatár tehát megnyílt újra, itt vagyok, tele kedvvel és némi ötlettel, így remélem egyre többen néztek majd vissza-vissza meglesni az újabb bejegyzéseimet.

A Manicute csapatának pedig köszönöm a befogadás és a löketet az íráshoz és a blog újranyitásához :)

 Kérlek lessetek be a többiekhez is :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a manikűröd! A gyűrűsujjad a kedvencem (:

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a gyűrűs, de az egész eléggé egyben van. :) Persze elfogulatlanul. (Nekem is a kék.)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! (-: Én örülök, ha ismét visszatérsz a blogok világába! (-:

    VálaszTörlés
  4. Üdv a csapatban :) nagyon örülök, hogy újra írsz bejegyzést is. Jaj, ezek a kékek...a gyengéim :D nekem is meghatározó árnyalatom, azt követi talán a zöld.

    VálaszTörlés
  5. De szép kékek! :3 Nagyon csinos lett az összhatás. :)

    VálaszTörlés
  6. a kisujjadon lévő kék lakk valami álom! *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.