2017. február 27., hétfő

Manicute - dry brush

A mai Manicute forduló témája adry brush technika használata volt, így mindenki nagy mozgásteret és sok lehetőséget kapott az egyedi manikűrök megálmodásához


Sajnos megint feledékeny voltam, így gyorsan kellett valamit alkotnom, ennek ellenére megpróbáltam a lehetőségekből kihozni a legtöbbet. :) 


A manikűr alapjának egy fáradt kék KIKO lakkot használtam, aki az 518-as számot és a Light Navy Blue nevet viseli. 
Ehhez a dry brush lakk a Catrice új, Pulse of Purism 01 Minimalist melted metal fedőlakkja volt. 

Szeretem a geometrikus mintákat és szerintem egy ilyen enyhés metálos alapon külön jól is mutatnak, így a nyomdázához a Born Pretty Store BP-L054-es lemezéről válogattam össze a mintákat.


Részemről ennyi ehhez a körhöz :) 


Ne felejtsetek el benézni a többi lányhoz is, mert biztos vagyok benne, hogy mindenki kitett magáért ebben a körben is.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.