2017. február 2., csütörtök

#teszt Born Pretty Store karácsonyi nyomdapárna


A BPS csomagban lapult még egy csillogós karácsonyi szarvasos, hópihés nyomdapárna is, amit most 3,59 dolláros áron tudtok bezsebelni itt.

Sok szín és kétféle minta van a választékban, én a zöldes/kékes/teales arany mintás darabot választottam ki magamnak. A nyomdázó cuki dobozban érkezik két kicsi hópihés lehúzóval, amik szerintem verik az összes többit társukat, nekem tényleg ezek a nagy kedvenceim. 


A nyomda feje nagyon puha és közepesen ragacsos, a tartóba kicsit nehéz beilleszteni, de ott viszonylag stabilan áll, nem csúszik el ide-oda, így nem okoz fejfájást használat közben.

Úgy gondoltam a legjobban úgy tudom megmutatni a párna tudását ha vegyes lakkokkal és lemezekkel tesztelem, így a lenti képeknél mindig külön jelölni fogom az éppen akkori tesztalanyokat.


Itt a lakk egy rózsaszínes BPS nyomdalakk amit egy Bundle Monster csipkemintával teszteltem. A minta a BM-XL206 kollab lemezen található.


Ez egy noname aliexpress lemez és a Moyra arany metál nyomdalakk párosa.


Ez a tegnap bemutatott BPS lemez és a fehér Moyra nyomdalakk együttese.

A képek és használat után annyi mondhatok, hogy a párna tökéletesen veszi fel a legtöbb mintát, nem kell vele trükközni, minden megy magától.
Ami viszont nagy hátránya, hogy számomra ezzel a pontosan becélzott nyomdázás elképzelhetetlen.

Nektek hogy tetszik? Azért szép kis darab nem? :) Ha mindenképpen tennétek vele egy próbát a Born Pretty Store oldaláról itt vehetitek meg, a kódommal pedig az egyéb teljes áras termékekre bezsebelhettek még plusz 10%-ot.


2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.