2015. június 15., hétfő

17. Manikűrvadász *a bölcsis jelem*


Ez volt az első manikűrvadász amiben én is részt vettem így az egészet nagyon-nagyon élveztem és főleg örültem, hogy a blog amelyről vadásznom kell nem más, mint Timi csodás blogja.

Elég nehéz volt a dolgom, mert Timi nagyon profi, a lakkozásai iszonyat ötletesek, a megvalósítás valami mesés és még a képek minősége is csodás... Szóval most kicsit izgulok, hogy megfelelően teljesítettem-e. :)

A kiválasztott mani egy Manicute fordulóra készült alkotás, aminél a téma az ovis jel volt.



Mivel nekem az ovis jelem a virág volt és most valami "nagyobb" kihívásra vágytam, így végül úgy döntöttem, hogy a manim fő motívuma a bölcsis jelem lesz ami nem más volt, mint a cseresznye :)



A gyűrűsujjamon két réteg Golden Rose 76-ra kerültek a kis cseresznyék, amik a Claire's Rouge és a Barry M Waikiki lakkjaival készültek.

A középső ujjamon az alap szintén a Claire's Rouge amire a Golden Rose és a Claire's Red Gel lakkjával pontoztam.
A mutatóujjamon a Red gel az alap és a Golden Rose és a Rouge voltak a lakkok, amikkel pontoztam.




Összességében csak annyit írhatok, hogy elégedett vagyok a végeredménnyel és olyan jó volt ez a téma, hogy az valami csuda... :D

Élveztem az egészet, a válogatástól elkezdve a tervezésen át a lakkozásig, az EGÉSZET!

Köszönöm a lehetőséget és remélem nektek is tetszik a lakkozás (remélem Timi, te is elégedett vagy vele :))





17 megjegyzés:

  1. Érdekes átgondolás, jópofa manikűr lett egyébként :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, "másolni" nem akartam, de ez a mani nagyon tetszett így inkább magamra szabtam :D

      Törlés
  2. Nagyon cukik lettek a cseresznyék! :)
    Egyben van a mani, tetszik! Olyan vidám és nyárias az egész.
    És persze örülök, hogy ilyen jól érezted magad a vadászat során és külön öröm számomra, hogy olyan valaki készítette el az egyik manikűrömet, akit személyesen is ismerek. ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.