2015. június 7., vasárnap

4 NOTDs összefoglaló

Ebben a bejegyzésben összesítve szeretném bemutatni a legutóbbi 4 manimat. :)



A menta színű lakkozásomhoz a Claire's gél hatású lakkját használtam, amiből két réteget kentem fel az Rdel körömerősítője fölé.

Amint már írtam előzőleg is, a Claire's gél hatású lakkjai csodásak, gyorsan száradnak, könnyen terülnek és nagyon jól kezelhető ecsetük és krémes állaguk van és most akciósan 500 forintba kerülnek.

Egy hátránya van ennek a csodás színű menta lakknak: befogta a körmömet... :( nem durván, de azért láthatóan... ejnye ejnye...

A menta lakkra egy réteg China Glaze Point Me to The Party került a középső- és gyűrűsujjamon. Végezetül egy réteg Sally Hansen Big Shiny Top Coat-tal fedtem a lakkozást.

***



Ez a csodás csillogós, holós pink lakk Arabella ajándéka volt az első győri lakkos találkozón :) Köszönöm szépen itt is!!! :)

A lakkozást szokásosan egy réteg Rdel körömerősítővel kezdtem, amire két réteg került a "Sparkly pink" nevű frankenből :)

A gyűrűsujjamat egy réteg Essence Sparkles in a bottle glitteres lakkal és középső ujjamat a moyou suki lemezéről való cuki pingvines nyomdázással dobtam fel.

A fedőlakk itt is egy réteg SH BSTC.

***


Az én egyik nagy kedvencem ez a neon dotticure volt :)

Az Rdel-es alapozás után két réteget kentem fel a manhattan lakkjából (nem tudom a számát, otthon csak ez volt kéznél... :D).

A pontozást egy hullámcsattal készítettem és az átmenetet az alábbi Claire's lakkok adták:
Strawberry, Bright Coral, Iced Donut, Apple, Cupcake, Lilac.

Szerintem nagyon mutatós lett, pedig nagyon gyorsan készült :)
Az ötlet amúgy erről az instáról származik: mypolishproblem

A lakkozásom olyan népszerű volt, hogy Anyumnak is elkészítettem és szerintem az Övé szebb is lett, mert a Claire's Nude Gel alap sokkal nyerőbb volt (jobban kiemelte a neonos színeket)


***


Végül az utolsó lakkozás egy szabad kézzel pöttyözött és rajzolt leopárdos minta volt. A színkombináció ötlete innen származik 10digits2polish

Tudom, közel sem tökéletes, de ez volt a legelső leopárdos manim, minden előzetes gyakorolgatás nélkül :)

Az alapozó az Rdel körömerősítője, a nude lakk a Claire's Nude gel árnyalata, a kék lakk pedig a Claire's Baby blue-ja a gél kollekcióból.

A fedőlakk a szokásos volt :)

Köszönöm és remélem tetszett ez a kis összefoglaló :)





1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.