2015. június 12., péntek

NOTD összefoglaló

Ma egy rövid és gyors NOTD összefoglalóval jelentkezem :)






Vicces, hogy ez már a második darabom ebből a lakkból, az elsőn egy lakkozás után túladtam, de mivel most a Nailland zsákbamacskán ezt kaptam ezért úgy döntöttem megtartom. Amúgy elégedett vagyok vele, nagyon szép a színátmenete a pinke-barnás színtől az arany-narancsig. A holo pelyhek pedig magukért beszélnek :D

A lakkozás alapja egy réteg Rdel, amire két réteg Bohemian került,a díszítés pedig a Moyra metal arany lakkjával és egy vékonyka ecsettel készült. 

A fedőlakk egy réteg Sally Hansen.

***

A Shocked-ról már sok rosszat hallottam, főleg mindenki a fedésére panaszkodott, de nekem ezzel a darabbal iszonyat mákom volt, a képeken két rétegben látható és szerintem mesés a színe *.*.

A nyomdázás a Moyo Cookbook Vegan lemezéről készült a Moyra Metal ezüst lakkjával.

***


A következő lakkozás alapja a Golden Rose 73-as fehérje két rétegben, amire akrifestékkel pöttyöztem a bubikat és az új nyereményemmel a Petra's wishes lemezzel és a fekete essence stampy-vel nyomdáztam.

A fedőlakk itt is egy réteg Sally Hansen.

Készítsek esetleg bubis útmutatót? :)

***



Végül következzen a PP Vegas-szal készült lakkozásom :)

Az alap itt is az Rdel, amire két réteg Vegas került és a Moyou Fashionista lemezéről nyomdáztam az Arany Metal Effect Moyra lakkal.

Köszi, hogy megnézted :)

***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.