2015. március 3., kedd

Március 3. Rossmann haul

Ma elszaladtam a rossmannba pár akciós essence colour&go lakkért, amikor megláttam, hogy a lovely új kollekciót adott ki. Nem haboztam vettem is mindkét típusból. A pastel pepper névre hallgató lakkot két színben adták ki, míg a neonos butterfly colorst meg lehet venni sárga, pink, zöld és ha jól emlékszem kék színben. A lakkok darabja 599 forint.




 Az essence akciós lakkjai közül (345 forint darabja) 4 szín választottam. Balra látható róluk egy vaku nélküli benti, asztalilámpás kép.
 A lakkok vakuval.


Balról jobbra számok és nevek szerint: 182 hello rosy, 172 splash!, 146 that's what i mint!, 186 polka holga


És jöjjenek a lovely új kollekciós darabja először vakuval, lentebb vaku nélkül.



A fenti és lenti vakuval készült képeken az alábbi lakkok láthatóak.
Lovely pastel pepper Nr 2, Nr 1 és a butterfly colors Nr 2-es árnyalata.


A teljes elköltött összeg tehát a következőképpen alakult
3x599 a lovely lakkokért
4x345 az essence lakkokért
összesen 3177 forint a hét lakkért

Beszerzett lakkok listája
essence 186 polka holga - neonos répás narancssárga nagyon szép fényes finishsel
essence 146 that's what i mint! halvány pasztel menta
essence 172 splash! csodás csillogós zöldes-kékes lakk
essence 182 hello rosy egy csodás rózsaszínes homoklakk piros csillámokkal
lovely pastel pepper Nr1 lazacszínű lakk kétféle méretű fekete csillámmal
lovely pastel pepper Nr2 babakék lakk kétféle méretű fekete csillámmal
butterfly colors Nr2 neonsárga lakk

Zárásként a lakkok egy lapon kipróbálva, vakuval
lovely pastel pepper Nr1, Nr2, butterfly colors Nr2, essence 146, 186, 182, 172



Hát ennyi :)


3 megjegyzés:

  1. Az Essence lakkok közül az elsö hàrom nekem is megvan, a Lovely-tòl pedig a kèk borsosat èpp tegnap kaptam meg èletem pàrjátòl. :-)

    VálaszTörlés
  2. :) a lovely nagyon jól néz ki, de rémálom lemosni :( (de legalább már tudom, hogy következőre kell alá lehúzható alap)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az essence hello rosy van meg, nagyon szeretem, olyan mintha eperfagyi lenne. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.