2015. március 17., kedd

NOTD március 13. models own pink punch

Ehhez a manihoz a models own csodás neon kollekciójából a pink punch színt használtam (az árkádban még mindig van pár darab kb. 800 forintért :))
Alapnak a rimmel nail nurse-t kentem, mert mostanában megint elég vékonykák a körmeim.




A pink punch-ot két rétegben használtam. A színe csodás, de az állaga szörnyű! mindenfele folyt, tiszta festékes lett a körömágyam is és szinte lehetetlen volt a vékony felvitel. Ennek köszönhetően alig akart megszáradni, úgyhogy kicsit bele is maszatoltam...

A moyou games 05-ös lemezzel és az ezüst moyra metal effect-tel nyomdáztam. A miss sporty peel off lakkját kentem a körömágyamra a kisebb koszolás miatt :)

Fedőlakknak egy réteg sally hansen big shiny top coat-ot használtam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.