2015. március 4., szerda

Swatch Lovely Pastel Pepper Nr 1


 A Lovely a szokásos módon, minden előzetes kommunikáció nélkül kiadott egy új limitált kiadású szériát amiben két típusú lakkot lehet megvásárolni egyenként 599 forintért.





Ez a bejegyzés szóljon most a pastel pepper N1 1-es árnyalatáról.
A bal oldali vakus képen a középső helyet foglalja el.

A csomagolás és az ecset a szokásos lovely-féle. Az ecsete olyan semmilyen, ennek ellenére könnyen lehet vele dolgozni. A lakk kicsit nehezen terül,mivel a sok csillám miatt sűrűbb az állaga.

A színe paszteles narancssárga (ahogy a neve is sejteti) kétféle méretű hatszögletű fekete csillámokkal. Száradás után szerintem van egy kicsi jelly sandwich beütése (még úgy is, hogy a lakk nem jelly hatású).


Gyorsan, szép fényesre szárad és kicsit sem egyenetlen a felülete a sok fekete glitter ellenére sem. (először én teljese azt hittem, hogy valami textured hatása lesz, de így is nagyon tetszik).Két rétegben csodásan fed.

Szerintem mutatós darab, lentebb mutatok képeket a lakkal készült manimról.


Ezen a vakus képen a lakk még csak egy rétegben van felkenve

 

A kész festés ablaknál beszűrődő fénynél


Végül a kész festés vakuval

Amint a képen is látható a pastel pepper mellett még az essence 186-os polka holga árnyalatát használtam; valamint egy ebay-es lemezzel és a moyra ezüst metal effect-tel nyomdáztam. Fedőlakknak egy réteg sally hansen big shiny top coat van felkenve.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.