2015. március 10., kedd

NOTD március 10. catrice luxury lacquers blue skyfall

A mai körmökhöz alapnak a catrice luxury lacquers blue skyfall árnyalatát használtam.
A színe csodás, de sajnos nagyon darabos és nehezen kenhető az állaga és a felülete idegesítően érdesre szárad (nem, nem olyanra mint egy textured lakké).
Ami viszont még pozitívum az a gyors száradási idő, mire mindkét kezemen felkentem, már kezdhettem is előről.




Nyomdázáshoz a moyra metal effect ezüst lakkját és a moyou 03-as palettáját használtam.
Fedőlakknak a sally hansen big shiny top coat van felkenve egy rétegben. Alaplakknak pedig a miss sporty lehúzhatós lakkját választottam.

Nagyon tetszik ez a mai mani és tervezem, hogy megcsinálom ugyanezt, piros glitteres alappal egy kis cukorkás hatás kedvéért.

UPDATE ma szedtem le és kis kaparászás után könnyen lejött a lehúzhatós alappal :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.