2016. január 3., vasárnap

A 2015-ös év kedvenc lakkjai - #3 arany, nude, barna

A következő részben a kedvenc arany, nude és barnás színű lakkjaimmal jelentkezem.


Eddig azt gondoltam magamról, hogy inkább ezüstös vagyok, mint aranyos, de a képet elnézve be kell hogy valljam, ugyanúgy szeretek egy-egy designt arannyal kombinálni, mint ezüsttel. A 2015-ös év egyik sokat használt kedvence az Il était un vernis Lunaria volt. A másik nagy kedvencem a Painted Polish #PSL árnyalata volt. Az instagramon már régóta nézegetem a Painted Polish glitteres csodáit és legnagyobb örömömre egy blogsale során le tudtam csapni erre a nagyon különleges darabra. Az arany darabok közül teljesen elhasználtam egy üveg Moyra metál arany lakkot, ami legnagyobb szomorúságomra ki lett futtatva és már csak a stamping polish kollekció tagjaként érhető el (persze sokkal drágábban). A Sally Hansen Game of Chromes lakkját egy instagramos játékon nyertem és nagyon elégedett vagyok vele, mert nem az a megszokott sárga rikító arany, hanem egy sokkal kellemesebb és visszafogottabb árnyalat, így rengeteg lehetőséget rejt magában. A legcsodásabb arany glitter amire szert tettem az évben az a China Glaze I'm not lion árnyalata volt. A metál lakkok közül a másik nagy felfedezettem a Claire's Liquid Gold volt, ami nagyon jól pigmentált és iszonyat gyorsan szárad, emellett nagyon szép metál a végeredmény. A tömény glitteres csodák közül a két gyakran használt lakk a Catrice Stars&stories és a Pretty Serious Dimension X voltak.


1. IEUV Lunaria, 2. Painted Polish #PSL, 3. Moyra metál arany, 4. China glaze I'm not lion és Sally Hansen Game of Chromes, 5. Claire's Liquid Gold, 6. és 7. Catrice Stars& stories, 8. és 9. Pretty Serious Dimension X 


A nude és barnás kedvenceim mind a Barry M Gelly illetve Matte kollekció tagjai közül kerültek ki. A kicsikék név szerint a következőek: Lychee, Almond, Vanilla, Mocha, Paprika, Chilli.
Most nem szeretnék róluk külön beszélni, tudjátok, hogy a Barry M a legnagyobb kedvencem és ezek a lakkok valóban csodás színűek és minőségűek, így aki teheti ajánlom, hogy ezek közül bármelyiket is beszerezze magának. 


1. Barry M Lychee, 2. és 3. Almond, 4. Vanilla, 5. Mocha, 6. és 7. Mocha, Paprika, Chilli, 8. Paprika és Chilli 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakkokat szedtél össze Adél! Az ilémilét szinte sajnálom, hogy eladtam, olyan csodás rajtad!!!! *.* A Kbshimmer lakkokhoz is meghoztad a kedvem, most van úton felém az első! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.