2016. január 16., szombat

Azok a 80-as évek kihívás - #1 film/rajzfilm

Andinál ma indult el egy nagyon ötletes és izgalmasnak ígérkező kihívás, amiben a 80-as évekhez kötődően kell különböző témákban alkotnunk. Teljesen el is felejtettem, hogy ma kezdődik, így csak akkor kezdtem el készülni, mikor Andi már rég kirakta az ő csodás Vuk ihletésű alkotását.


Rövid gondolkodás után az én választottam a Pom Pom meséi egyik legendás szereplője, Gombóc Artúr és az ő csokoládéi lettek.


"Milyen csokoládét szeretek? A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű csokoládét, a lapos csokoládét, a tömör csokoládét, a lyukas csokoládét, a csomagolt csokoládét, a meztelen csokoládét, az egész csokoládét, a megkezdett csokoládét, az édes csokoládét, a keserű csokoládét, a csöves csokoládét, a mogyorós csokoládét, a tejcsokoládét, a likőrös csokoládét, a tavalyi csokoládét, az idei csokoládét, és minden olyan csokoládét, amit csak készítenek a világon."





Az alapozás után (Seche Clear) a csokis körmeimre egy-egy réteg Barry M Cocoa került, a Gombóc Artúros körmömre viszont nem kerül semmilyen alapszín.

A csokikhoz az Avon Iceberg White, Barry M Kiwi, Barry M Blue Grape, China Glaze Purple Panic és a Sinful Colors Black on Black lakkokat használtam.

Gombóc Artúr fő színei az Essence  Blue Bubble di blue, Barry M Damson és Blue Graoe voltak. A kontúrozáshoz szintén a fent említett fekete lakkot használtam.

Végezetül egy réteg Everglaze került a tetejére és kész is lett.

Sajnos a gépem nem akart engedelmeskedni, így a képek nem a legjobbak, de fogadjátok sok szeretettel. :)




Nézzétek meg a többi csodás lakkozást :)

7 megjegyzés:

  1. Én is gondoltam Gombóc Artúrra! :) Nagyon jó lett, hihetetlenül ügyesen festesz szabad kézzel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a Gombóc Artúr!! (-:

    VálaszTörlés
  3. Jaj de imádom a manikűrt! Meg mondjuk Gombóc Artúrt is! :D Mindig vele soroltam a csokoládékat. :D

    VálaszTörlés
  4. Jópofa lett Gombóc Artúr. :D

    VálaszTörlés
  5. Imádom a gyűrűsujjad! :D Annyira jó lett!

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlenül jól néz ki,nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon nagyon tetszik!!!!!!!!!! :) *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.