2016. január 2., szombat

A 2015-ös év kedvenc lakkjai - #2 lila, narancs, piros

A 2015-ös év kedven lakkjainak összefoglalását a lila, narancs és piros színekkel folytatom. :)




A lila színű lakkjaim közül három kedvencet választottam. Akinek megvan, vagy próbálta már szerintem tudja, hogy az A-England Crown of Thistles lakkja miért is lett az egyik választottam. A színe és a holo hatása is mesés, emellett csodás a fedése, így tökéletes nyomdázáshoz is. A másik nagy kedvencem a Picture Polish Jasmine, ami a kicsit visszafogott alapszínével, de a szokatlan glittereivel önmagában, vagy más harmonizáló színekkel kombinálva is megállja a helyét. Végül, nagy kedvencem volt még a Flormar matte kollekció 19-es lila színe, ami kellően pigmentált, így tökéletes nyomdázáshoz, emellett nagyon jól kombinálható a színe a PP Jasmine-nel is.


Barry M és narancsos fronton a kedvenceim a Papaya, Mango és a  Copa Cabana voltak, amiket gyakran használtam fel egyéb színekkel kombinálva, illetve sokat nyomdáztam velük és a szabadkezi  festegetésben is gyakran nyúltam hozzájuk.


A piros választottam az NCLA Redicalist, a Picture Polish Columbia, az A-England Pervceval, illetve a China Glaze Ruby Pumps voltak. Az NCLA lakkja számomra az idei év abszolút holografikus kedvence volt. A mesés színe, illetve holo hatása mellett, nagyon jó a fedése és nyomdázni is tökéletes. A PP Columbia piros, pinkes glitteres csodája önmagában és más színekkel is csodás, emelett az abszolút IGAZI karácsonyi lakk ( a CG Ruby pumps mellett). Az A-England lakkot főleg nyomdázásra használtam gyakran, mivel nagyon pigmentált. Az utolsó kedvencem a China Glaze Ruby Pumps volt. :)

Végezetül egy összeállítással jelentkezem, amiben mindegyik lakkról kiválasztottam egy képet :)


1. PP Jasmine és a Flormar matte 19
2. A-England Crown Of Thistles
3. Barry M Mango
4. Barry M Papaya
5. Barry M Copa Cabana
6. China Glaze Ruby Pumps
7. NCLA Redicalist
8. A-England Perceval
9. PP Columbia

2 megjegyzés:

  1. Hm, a PP Jasmine-nel készült manikűr a kedvencem. ^^

    VálaszTörlés
  2. A 3. abszolút farvorit nálam. Annyira nyári, hogy az már fáj! #nyaratakarokmoströgtön

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.