2015. december 28., hétfő

A 2015-ös év kedvenc lakkjai - #1 ezüst, fehér és fekete

Az első normális körömlakkjaimat 2014 decemberében vásároltam és a lakkozás iránti rajongásom és a lakkvásárlási és birtoklási függőségem azóta sem apadt el.

Ebben a posztban Flóra ihletésére megpróbálkozom a 2015-ös év kedvenc ezüst, fehér és fekete lakkjainak a bemutatásával. :)


Az első fiókomban tartom a fehér, ezüst illetve fekete lakkjaimat, így velük kezdeném a bemutatást.

Szerintem sokan vagytok úgy a fehér és fekete lakkokkal, mint én, kipróbáltatok csomót, de valahogy egyik sem az igazi...

Az idei év nagy felfedezései nálam mindenképpen az Essence Wild white ways, illetve az AVON Iceberg white lakkjai. Hosszas keresgélés után ők a legjobbak. (amennyiben csak egyet kellene választanom, úgy az én abszolút nyertesem az AVON lakkja lenne).

a fehérek vegyesen


A másik nagy (még mindig megoldatlan) probléma a fekete lakkok kérdése... Feketéből is próbáltam egy csomót, a tesztelt darabok közül nekem a Barry M Espresso és a Claire's Black gel a kedvenceim, de velük sem felhőtlen a viszonyom...

UPDATE - írás közben jöttem rá, hogy a Moyra 35-ös feketéje lemaradt, így szeretném megemlíteni őt is, akit megszámlálhatatlanul sokszor használtam az év során. Tényleg tökéletes a színe, viszont az állaga borzalom, olyan gyorsan szárad és olyan sűrű, hogy szabadkezi festegetésnél nagyon kell vele kapkodni.

a feketék akcióban

Az ezüst és ezüst fedőknél nagyobb a kedvencek tábora. Az első és egyetlen az utánozhatatlan Picture Polish Holiday, ami minden lakkozást képes feldobni. :)

A másik gyakran használt pelyhes fedőm a China Glaze Luxe and Lush volt.

Az egyetlen ezüst lakk, ami a sok nyomdázás és szabadkezi festegetés miatt újra kellett vennem, az nem más, mint az ezüst színű Moyra a Metál kollekcióból.

felső sor- PP Holiday, középső - Cg Luxe and Lush, alsó- Moyra

A kedvenc ezüstjeimnek ezzel, még nincs vége, mert mindenképpen meg kell említenem az ILNP Fame, a Color Club ezüst glitteres és a Pretty Serious Surfing Alien lakkjait.

felső sor -ILNP Fame, középső bal első és második - Pretty Serious Alien surfing a többi pedig Colour Club ezüst glitter felhasználásával készült

Holnap jelentkezem a kedvenc lakkjaim következő részével, amiben a lila, narancsos és pirosas lakkokról hozok képeket. :)

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.