2015. december 1., kedd

Snowflake nails with Astor Dawn lilac




A mai napon egy szokatlan színvilágú, de nekem nagyon kedves, hópihés lakkozással jelentkezem.

Itt a december, szóval karácsonyig mindenféle téli témájú lakkozást várhattok tőlem. :)





Mikor nekiálltam lakkozni, már a fejemben volt a manikűr hópihés része, de a színekkel még az elején nem voltam tisztában.



Nem akartam a szokásos kék-ezüst havas lakkozással jelentkezni, így döntöttem emellett a kellemes krém Astor Dawn Lilac lakk mellett, amit feldobtam egy kis H&M Pink glitter és China Glaze Luxe and Lush szivacsozással.


A hópihét az ILNP Summer stargazing, Il était un vernis Ixia és a Sinful colors Hottie lakkokkal készítettem.
Végezetül egy réteg everglaze került a műre.



Én nagyon szerettem magamon, remélem nektek is tetszik.

Nektek mi a kedvenc téli színkombinációtok? :)

3 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.