2015. december 4., péntek

#dupe hunter Barry M Pomegranate vs. RdeL Young Waldbeere

A mai rész két alanya a Barry M Pomegranate és az RdeL Young Waldbeere.

Nagy Barry M gyűjtő vagyok, de a Pomegranate-re elég sokat kellett várnom, mert mire eljutottam addig, hogy szükségem van rá, már nem volt a Nailland kínálatában.

Teljesen egyező lakkot nem találtam a készletemben, de az Rdel Waldbeere színe, szerintem egy kis kompromisszummal elfogadható.


Az elérhetőséget és az árat tekintve az RdeL a nyerő, mert a Rossmann kínálatában fellelhető és az ára is kedvező, kb. 500-600 forint.


A lakkokat egy réteg Seche Natural alapra kentem két rétegben és fedőlakk nem is került rá! :)

A lakkok így vannak a körmömön
Barry M - gyűrűsujj, mutatóujj
RdeL Young - kisujj, középső ujj


A színbeli eltérés jól látható, erről nem is szeretnék írni, következzen inkább egy kis leírás a minőségéről. 

A Barry M lakk kicsit sűrű, de jól terül és két rétegben jól fed. Szép fényesre szárad és nyomdázni is tökéletes.

Az Rdel lakk minősége is nagyon jó, pont kellemes az állaga, jól terül és nagyon király az ecsete, így könnyű vele szép ívet festeni.
Ahogy a képeken is látható, két réteg nem fed tökéletesen, elkelne egy harmadik is, ebből adódóan nyomdázáshoz szerintem nem használható olyan jól, mint a Barry M.


Összességében mindkét lakkal elégedett vagyok, de ha választanom kellene, akkor a Barry M lenne a nyertes, mivel a fedése és a nyomdázási képessége engem megnyert. :)

1 megjegyzés:

  1. Én még tavaly decemberben vettem meg a Rdel lakkot, akkor nekem 2 rétegben fedett, mostmár kicsit sűrűbb így egyben is tökéletes :) nekem a Rdel tetszik jobban :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.