2015. december 23., szerda

Karácsonyi manikűrvadászat

A manikűrvadászat karácsonyi fordulójában a párom Noémi, aminek nagyon örültem, mert rengeteg szebbnél-szebb lakkozás között tudtam válogatni. :)


A forduló lényege, hogy az elkészült manikűr karácsonyi hangulatú legyen, én így egy téli havas tájas lakkozás mellett döntöttem.



A téli táj háttere az NCLA Drop of teal és az ILNP Summer stargazing átmenete. Az átmenetre egy réteg Barry M Diamond Glitter került (sajnos lemaradt a képről).

A fák alapja a Maxfactor  Glam Green, amire a China Glaze This is tree-mendous glitterje került.

A fehér részletekhez az Essence Wild white ways árnyalatát használtam, az ezüst glitter pedig egy névtelen Color Club darab


A házikót lecseréltem egy szarvasra, de alapvetően keveset változtattam a designon.


Mindenképpen nézzetek be a többiekhez is!

Nagyon boldog és szeretettel teli karácsonyi ünnepeket kívánok! :)

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. Olyan, mintha a te manikűröd az eredeti kiegészítése lenne. :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen délcegen áll az izmos kis szarvas! Szép mani, a ház nekem se hiányzik az összképből! :)

    VálaszTörlés
  3. Igaza van Orsinak, szerintem is olyan, mintha a te körmeiden folytatódna a tájkép. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy...szép manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki, ügyesen festetted a mintákat :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Igazán édes a szarvas :)

    VálaszTörlés
  7. micsoda téli táj : )) bár ezt látnám az ablakon kinézve is : )

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik! Örülök, hogy ebben a fordulóban Tőled vadászhattam és így megismerhettem a blogod egy kicsit jobban!

    beautysecretsfromnora.blogspot.hu

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.