2015. december 9., szerda

Karácsonyi kihívás - 3. karácsonyi édességek

 A mai (holnapi) karácsonyi kihívás témája a karácsonyi édességek :)
Most nem akartam konvencionális lenni, így egy karácsonyi pudingos körömmel készültem.


A lakkozás inspirációja itt tekinthető meg :)

A lakkozáshoz a következők kerültek a körmömre

Essence Roaring Red, Essence On air!, Essie Pretty edgy, Barry M Mocha, Esmaltes da Kelly Paty Pimentinha, Moyra metal 301, Avon Iceberg white


A fedőlakk egy réteg China Glaze Everglaze.


Nektek hogy tetszik?
Mi a ti kedvenc karácsonyi édességetek? :)

Mindenképpen lessetek be a többiekhez is:

20 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett, a színek is szépek és az ötlet is jó. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) én is szerettem hordani, bár az essence kicsit megadta magát egy nap után... :D

      Törlés
  2. Hú, ez nagyon szuper lett!!! Cuki a kis puding :) Egyszer annyira kíváncsi lennék hogy ezek az amerikai karácsonyi pudingok milyenek lehetnek valójában!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :) Nem tudom milyen lehet, de olvastam pár receptet és annyira nem jön be... inkább maradok a bejglinél, csak azt meg nem tudtam, hogy a körmömre festeni... :D

      Törlés
  3. Nagyon ötletes! Szép manikűr lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! :D Nekem sajnos elég későn jutott eszembe ez az édesség, de így nem bánom, szépet alkottál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) bevallom, direkt valami ritkább téma után kutattam :D

      Törlés
  5. Cuki lett. :) De jó ez az essence lakk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) nekem is nagyon tetszik, de sajnos a satnya körmeimen egy nap után megpattant... :/

      Törlés
  6. Nagyon jó lett! És örülök, hogy láthattam végre valakinél ezt az All that Greys lakkot, mert így már biztos, hogy nem veszem meg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! örülök, hogy spóroltam neked 800 forintot :D :D valóban szomorú, hogy az essence trendkiadásokat lutri alapon tudja csak megvenni az ember, mert olyan kevesen raknak ki róluk képet.. :/ :)

      Törlés
  7. Kedvencem ebben a fordulóban. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon cuki, egyik kedvencem! A színpárosításod is nagyon bejön! :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csini lett,és egyedi. Nekem eszembe nem jutott volna a pudding. :)

    VálaszTörlés
  10. Csini lett. :) Az én kedvenc karácsonyi édességem a szaloncukor. :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon mutatós lett, tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű lett, olyan jól harmonizálnak a színek!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.