2015. december 5., szombat

Cirque - Some great reward


A mai bejegyzés főszereplője egy télies lakkozás, aminek az alapja a Cirque Some great reward. :)


A lakkot a Barátomtól kaptam Mikulásra :D és tegnap vettem át a Naillandnél így mindenképpen fel akartam kenni azonnal.


A design kitalálásánál nagy gondban voltam, mert ez eddigi betervezett karácsonyi témájú lakkozásaim annyira nem illettek ehhez a lakkhoz.
Így jött az ötlet, hogy egy arany fenyőfa lesz a nyerő. :)

A fenyőt és a hópihét az arany Moyra metál lakkal festettem, majd a 35-ös számú Moyra feketével kontúroztam.
Az egészet feldobtam még itt-ott egy kis Esmaltes da Kelly Merida glitterrel és végezetül egy réteg Everglaze fedővel zártam. :)


Ezt a képet csak azért raktam be, hogy láthassátok a Cirque lakk zöldes árnyalatát is.

Ti milyen télies lakkozásokkal készültök az ünnepekre? :)

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.