2015. december 17., csütörtök

December színei kihívás - #3 Fehér


A december színei kihívás harmadik körében a fehér szín volt a főszereplő.
Mivel nem szeretem teljesen fehéren az összes körmömet (úgy érzem hibajavítóba nyúltam) így a fehér-kék színkombináció mellett döntöttem. :)


A lakkozás két domináns színe két-két réteg ILNP Time in a bottle és a fehér Essence The frosted.

A mackókat az Avon Iceberg white, Moyra 35-ös fekete és Zoya Yuna lakkokkal festettem.

A hópihékhez a Moyra Suede 504-es árnyalatát, a China Glaze I soiree I didn't do it és az ILNP Time in a bottle lakkokat használtam.


Az egészre egy réteg Everglaze került és kész is vagyunk. :)



Nektek melyik a kedvenc fehér lakkotok? :)

Mindenképpen nézzétek meg a többiek alkotásait is

17 megjegyzés:

  1. ÚR-IS-TEN, hihetetlenül szuper, nagyon ügyes vagy!! :)
    Btw, Bloglovin-on fent van a blogod? Nem találom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon kedves vagy, köszönöm :) Nem vagyok fent bloglovinon, mert nem is nagyon tudom hogy és mire való de mindenképpen utánajárok, ha lesz egy kis időm! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszi :) igazából macik szeretnének lenni, de a zuram szerint is kutyusok :D

      Törlés
  3. annyira de annyira aranyos lett a manikűröd!! :))

    VálaszTörlés
  4. Olyan kis cuki lett! :3 Azt hiszem, ebben a körben ez a kedvenc manim. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) igazán kedves tőled, külön örülök, hogy a te tetszésed is elnyerte :)

      Törlés
  5. Jajj, ez nagyon édes lett. <3

    VálaszTörlés
  6. Atyaég, mekkora cukik ezek a kis macik!!! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, köszi :) örülök, hogy szerinted is felismerhető macik lettek :D

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.