2015. december 17., csütörtök

Karácsonyi kihívás - 4. karácsonyi díszek


A karácsonyi kihívás következő állomásához érkeztünk, ahol a téma a karácsonyi díszek.

Rögtön tudtam, hogy hógömbös körmöket fogok alkotni, mert imádom és gyűjtöm is a karácsonyi és egyéb témájú hógömböket is. (sajnos a gyűjteményem Győrben van így most csak ezzel a gömbbel tudtam pózolni).


A Seche alaplakk fölé két réteg Essence The Semi Matt került, amire egy réteg Essence A Winter's tale toppert kentem

A hóemberhez az Avon Iceberg White, China Glaze Riveting, Essence Red Rocks, Moyra n35, Zoya Claire lakkokat használtam.

 A fenyő színei a következők: Avon Eclipse, Avon Iceberg white és Esmaltes da Kelly Paty Pimentinha.

A hógömb havazásának imitálására az összes körmömre kentem egy réteg Lovely Top Jewels 4-es számú havas toppert


Remélem nektek is tetszik és ti is látjátok benne a hógömböt ;) :)



Mindenképpen lessetek be a többiekhez is :)

25 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, jó az ölet, én látom benne a hógömböt. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy te is belelátod a hógömböt :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Eddig ez a kedvencem tőled. *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett! A fenyőfa a kedvencem.:)

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlen jó lett, igazi téli hangulatot áraszt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök, hogy szerinted is kellően télies lett :)

      Törlés
  6. De jól néz ki,nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.