2015. december 2., szerda

#dupe hunter Avon Eclipse vs Colour Alike 501


A mai két alany esetében szerencsések vagyunk, bármelyik is lesz a választásunk, mivel mindketten könnyen elérhetőek és az áruk sem túl borsos, emellett csodás a minőségük is!


Az Avon Eclipse lakkja elérhető az Avon katalógusokban illetve a webshopon is kb. 800-900 forintos áron, míg a Colour Alike 501-es árnyalata kapható a Naillandnél 1300 forintos áron.


A lakkok az alábbiak szerint kerültek a körmömre

Avon - kisujj és középső ujj
Colour Alike - gyűrűsujj, mutatóujj

Az alap egy réteg Seche Natural, amire két-két réteg színes lakk, majd egy réteg China Glaze everglaze fedő került.


Igen, jól látható a különbség a színben és a holo mértékében is (a Colour alike sokkal zöldesebb és a holoja is erősebb).
Ennek ellenére, mivel nekem ez nem a legkedvesebb színem, úgy érzem, meg tudnék élni csak az egyik lakkocskával is. :)

Fontos infó még, hogy mindkét lakk minősége tökéletes, két vékonyabb rétegben tökéletes a fedés, az állaga pont jó, gyorsan szárad és még nyomdázni is jó (a CA tutira, de szerintem az Avon is :)).


Én személy szerint a Colour Alike-ra teszem le a voksom, de azért az Avon lakkot is megtartom. :)

Nektek melyik szín jön be jobban? :)

6 megjegyzés:

  1. Nekem az Avon jobban bejön, pont amiatt, hogy nem olyan zöldes és nem durván holo. De mindkettő gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  2. A CA tényleg szebb egy picit. Sajnos sosem volt a Naillandnél, amikor én rendeltem volna, most pedig már beszereztem az Avon lakkját, több zöld holo lakkra pedig nincs szükségem :)

    VálaszTörlés
  3. mind a két lakk nagyon szépséges, nem is tudnék választani, mert nem teljesen egyformák :) de mind a kettő nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Az Avon nekem is jobban tetszik :) ...megvan már, de még nem használtam....ezek után ma ez kerül a körmömre :D

    VálaszTörlés
  5. Az Avon nekem pont a kevésbé zöld színe miatt tetszik jobban. Még nincs meg, de már megrendeltem :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is az Avon lakk jobban tetszik, mert kissé kékesebb. Mondjuk szerencse, elvileg úton van hozzám, nagyon kíváncsi leszek. (-:

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.