2015. december 18., péntek

Blogkarácsony 2015


Sajnos egy ideig úgy tűnt, nem fogok tudni posztolni, de szerencsére itt vagyok az első Blogkarácsonyos bejegyzésemmel. :)

A lakkozáshoz az ajándék Sally Hansen Splatterred árnyalatot használtam. :)



A csodás csomagot Pannától kaptam én pedig Emesét ajándékoztam meg. :)



A csomagban valóban minden volt, amit szeretek. Nagyon köszönöm Panna, hogy ilyen kedves és figyelmes voltál. :)

A csomagban a kedvencem a mellékelt levél és történet volt valamint a DIY lakkos dísz, mennyire cuki már!!! :)


Emellett kaptam még egy kis édes köves karkötőt 


A másik nagy kedvencem a Bomb cometics gyömbéres fürdőgolyója volt, ami cuki és mennyei illatú is 


A következő ajándék (igen ennyi mindent kaptam, tényleg minden köszönök!) egy lakkocska, a Sally Hansen Splattered árnyalata.


A csomagban lapult még egy szaloncukor illatú (nyami) kézkrém is, amit azóta is minden nap használok, nagyon tetszik
Emellett kaptam pár Vichy arckrémmintát is :)


A csomagban rejtőzött még egy Rimmel Apocalips szájfény is


Amúgy kaptam még nagyon fincsi csokit és szaloncukrot is! :)

Ez az egész ajándékozós kezdeményezés nagy élmény volt és Panna csomagja valóban nagyon meghatott, nagyon szépen köszönöm!


Nézzétek meg a többiek csomagjait is :)


3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden ennyire tetszett:) A lakkos díszt egyébként egy Barry M üvegről formáztam ;)

    VálaszTörlés
  2. Szuper csomag, úgy látom, Panna is úgy ajándékoz, ahogy én: nem tud leállni. :D A lakkos üveges díszecske a kedvencem, én szerintem fél óráig visítanék egy ilyen láttán. :D

    VálaszTörlés
  3. Az abszolút tuti a lakkos dísz. Imádom az ilyen saját kezűleg kreált dolgokat :3 Szuper csomag! :) Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.