2015. december 7., hétfő

December színei kihívás - #2 Piros

Decemberben két kihívás is megtetszett, így Bella december színei kihívására is alkottam.
Remélem Bellának és senkinek sem gond, hogy az első körből véletlenül kimaradtam. :)



A mostani kör színe a piros, amihez nem is gondolkodtam sokat. Tudtam, hogy egy  Mikulásos mani és a Picture Polish Columbia kombinációja kell nekem. :)


A manihoz a következők kerültek a körmömre: Barry M Blood orange, Picture Polish Columbia, Moyra 35-ös fekete, Moyra metál arany, China Glaze Bottoms up, China Glaze Blonde bombshell, Avon Iceberg White és Claire's Nude gel.


A Picture Polish lakkról nem szeretnék különösebbet írni, már írtam róla egy posztot régebben, amit itt tudtok megtekinteni.

A kabátkához két réteg Barry M alapja az Avon Iceberg white lakkjával és a pontozóval készítettem el a szegélyt, majd az öv a 35-ös fekete moyrával készült, a csat pedig a Moyra metál arannyal és a China glaze Blonde bombshell keverékével.

A Mikulás szintén két réteg Barry M Blood orange alapra készült, az arcát a Claire's Nude gel lakkal festettem, a sapikája PP Columbia, a szegély és a szakálla valamint a bajsza Avon Iceberg white. :) A fekete részek a Moyra 35-ös feketével, az orra pedig a China glaze bottoms up lakkocskákkal készültek.

Az egészre egy réteg Everglaze került és kész is vagyunk. :)

Remélem nektek is tetszik és kellemes telt a tegnapi napotok :)

A többiek alkotásait itt tudjátok elérni: 

8 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.