2016. január 20., szerda

A 2015-ös év kedvenc lakkjai - #4 zöld, menta

A mai részben a zöld(es) és menta színű lakkokkal jelentkezem. A válogatásomat elnézve tagadhatatlan, hogy a menta az egyik kedvenc színem. :)


A zöld(es) kategória négy abszolút kedvence a Barry M Watermelon, China Glaze This is tree-mendous, Avon Eclipse és Esmaltes da Kelly Paty Pimentinha voltak.
A Barry M Watermelon a csodás színe mellett, nagyon jól fed és tökéletes nyomdázáshoz, így nem meglepő, hogy ő volt az egyik kedvencem a 2015-ös évben.
A másik nagy kedvenc a China Glaze tömény glitteres csodája volt, ami maga az üvegbe töltött karácsony.
Az AVON Eclipse holografikus lakkja nagy meglepetés volt számomra, a színe, a minősége és a holo hatása is sokkal szebb és jobb, mint amit először vártam volna.
Végezetül egy glitteres csoda az Esmaltes da Kelly Paty Pimentinha volt talán a legnagyobb kedvencem. Sok festésben felhasználtam, amikor egy kis glitterrel akartam feldobni az összhatást.



AZ ILNP Fall semester, Music box és Princeton lakkjai is nagy kedvenceim voltak. Külön is imádom őket de együtt is olyan jó rájuk nézni. A kedvencem a Fall semester volt, a színe és csodás fedése valamit a mesés holo hatása szerintem neki a legszebb.


1. Az ILNP Fall semestert a Too fancy starry eyes és az Essence On air! glitterével párosítottam, ez volt a szilveszteri körmöm :)
2. Az AVON Eclipse árnyalatot magában még nem használtam, de nagyon jó nail art hozzávaló, mert kellően pigmentált és jó az állaga is így könnyű vele pl. fenyőket festeni.
3. a China Glaze tömény glitteres csodája a This is tree-mendous magáért beszél, minden egyes glitteres cseppje meseszép :D
4 6. és 9. az EdK lakk jól mutat egy alapszínre kenve, de nail arthoz is nagyon jól használható, mert feldobja az alkotást
5. ILNP Music box
7. ILNP Fall semester megint :D
8. ILNP Princeton


A menta csoport kedvenceiből öten is bekerülnek ebbe a posztba, ami jól mutatja azt, hogy ez a szín az egyik nagy kedvencem (na jó, kb minden az a sárgán kívül...). 
Az Il était un vernis Mint to be yours lakkja a legkülönlegesebb az összes közül, nagyon egyedi a finish és a színe is nagyon el van találva. Sajnos a lemosása kicsit nehézkes, de még mindig nem olyan durva mint az Ixia lemosása. 
A következő a Barry M Cancun színe, mit is mondjak, jól pigmentált, mesés színű, jó állagú és még Barry M is... más nekem nem is kell. :) 
A Claire's Mint gel lakkja is sokszor került elő, jól fed két rétegben, gyorsan szárad és kellemes a színe. 
A CG Everglaze Mint-ality lakkja azért került hozzám mert Anett 100 forintért adta, így nem hagyhattam ki. Nekem nem tartós, de két réteges és gyorsan száradó, így gyakran kombináltam az IEUV Mint to be yours árnyalattal. 
Végezetül a Flormar Matte kollekciós 04-es színe is kedvencem volt.



1. és 2 képen az IEUV Mint to be yours és a CG Mint-ality párosa
3. A flormar matte 04-es árnyalatát a PP Jasmine-nal párosítottam
4. 7. 8. 9. a Claire's menta lakkja
5. és 6 a csodás Barry M Cancun :)

Remélem tetszett ez a mai rész is. Még egy résszel vagyok adós és akkor megmutattam az összes kedvenc lakkomat 2015-ből. :)

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.