2016. január 15., péntek

Essence Holo Stripes - díszítőcsíkos útmutató

A mai bejegyzésben egy mostani nagy kedvencemről a díszítőcsíkokról, nevén nevezve az Essence Holo Stripes termékről és annak használatáról szeretnék írni.


Természetesen ennek is megvan az olcsóbb ebay-es verzója, de én azért jobban kedvelem ezt, ha másért nem, az azonnali vásárlás és használat luxusa miatt.

Egy tasakban három tekercs holo csík van, ezüst, fekete és pink színben (persze ez engem nem érdekelt különösebben, mert sosem szoktam fennhagyni a csíkokat.). A termék ára kb. 500 forint körül mozog a Rossmann és Müller Essence állványokon.


A díszítőcsíkos lakkozásokban azt szeretem, hogy végtelen a lehetőségek száma, de mégsem kell egy órát pepecselnem egy egyedi lakkozáshoz. Igen, elsőre nekem is sokáig tartott egy-egy ilyen mani elkészítése, de gyorsan bele lehet jönni és megéri a ráfordított időt.

A szalagos lakkozásnál mindenképpen fontos, hogy a szalagok felhelyezése előtt egy réteg fedőlakkot kenjünk az alapszínre, így nem fogják a csíkok feltépni az alsó rétegeket. Ez tényleg elengedhetetlen, nekem fedőlakk nélkül eddig mindig feltépődött az alsó réteg... most már inkább nem is kockáztatok :)

A másik fontos szabály az, hogy a csíkokat el kell távolítanunk a felkent lakk megszáradása előtt! Amennyiben már megszáradt a felső lakk, úgy a csíkok széle nem lesz szép éles, elkenődik és tönkremegy az egész alkotás...
---> pár szalagnál nem gond a dolog
---> egy szín használatakor sem fenyeget nagy veszély...
---> sok csíkos és sok színes aprólékos lakkozásnál viszont fennáll a száradás veszélye, így én ilyenkor szakaszosan egy adott színnel való festés, illetve egy terület kidolgozása után a már nem kellő határcsíkokat el szoktam távolítani :)

*pár szalagos variációk*


A legegyszerűbb, mégis nagyon mutatás lakkozáshoz, már pár szalagocska is megteszi. 

A bal képen a Rimmel Barmy Blue alapra ragasztottam két-két szalagot, majd a körmöm vége és a körömágy fele eső részeket kitöltöttem egy vékony ecsettel és az Essence On air! glitteres csodájával, majd középre egy fehér vonalat húztam és kész is. :)

A jobb oldali maninál a két díszített körmömre az alaplakk után egy-egy réteg Essence On air! került, majd két-két szalaggal egy háromszög formájú részt alakítottam ki a körmöm közepén. A háromszöget kifestettem az ILNP Fall semester / másik ujjon Too fancy Starry eyes lakkal és a körmöm többi részére a másik lakk került.

*csíkok vegyesen*

Semmivel sem nehezebb, de annál időigényesebb az alábbi sok csíkos lakkozások kivitelezése. Amellett, hogy rengeteg csíkot kell levágni (a legutálatosabb rész grrr) figyelni kell, hogy a csíkok viszonylag egyenlő távolságban és párhuzamosan kerüljenek a körmünkre.


Persze, az is jól mutat, ha nem egyenlő távolságban rakjuk fel a csíkokat és nemcsak egy színnel, hanem több színnel festjük ki a sávocskákat.




A lehetőségek száma tényleg végtelen, minden irányba mindenféle színnel keresztbe kasul ragasztva... egyszerűen mindenhogyan jól mutatnak... szerintem... :D

*trükkös formációk*





Kicsit több tervezés és nagyobb trükközés kell ahhoz, ha a körömfelületen akarok sarkokat kialakítani. Ilyenkor fontos, hogy a szalag vége szép egyenesre legyen levágva és bizony a körömre helyezésnél is kell egy kis hókuszpókusz, de persze azért nem kell olyan trükkösnek lennünk, mint Sveta Sanders... :D

Végezetül jöjjön még pár (sok) vegyes kép, melyeknél az Essence holo csíkja nyújtott segítséget. :)








14 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy! Mindegyik nagyon szép! Úgy látom a csíkozásba is már nagyon belejöttél :) Van még olyan amit nem próbáltál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) mindig van valami új, de próbálok vegyesen alkotni :)

      Törlés
  2. Szuperek! A bordó csíkos nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Állati hasznos bejegyzés, nagyon köszi! :D
    A csík alatti alaplakk ötletét még soha nem alkalmaztam, és szinte mindig felszedte a csík a színes alapot. És most megvilágosodtam.
    Hála! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de örülök, hogy hasznosnak találtad :) köszönöm szépen! Akkor készülhetünk tőled csodás csíkos manikra is... Isteni :)

      Törlés
  4. Köszi a tippeket, nagyon tetszett a poszt! A keresztmintás körmödet milyen módszerrel csinálod? Nem tudok rájönni a sorrendre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Először rakom fel a középső keresztet majd utána a többi csíkot :) nem tudom, hogy így érthetőbb-e... :D

      Törlés
  5. Egyik kedvenc díszítési módom. :)
    Szuper manikűrök ;)

    VálaszTörlés
  6. Olyan gyönyörűeket alkotsz! Én is nagyon szeretem a díszítőcsíkos mintákat, néha szeretek velük pepecselni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :) én is imádok ilyen szalagos lakkozásokat alkotni :)

      Törlés
  7. Mennyire csodállak! Nálam ez már a baromi pepecselős kategória, nem is szeretek vele foglalkozni, max évente egyszer-kétszer, akkor is mindig megfogadom, hogy soha többé ragasztószalag/csík. xD
    Én fedőlakkozhatom is reggeltől estig, ha nem hagyok egy egész napot az alsó lakk megszáradására, nálam 10-ból 9-szer mindig felkapja. Ha meg mégsem, akkor az az 1 alkalom pont az, mikor a változatosság kedvéért nem felkapja, hanem bemegy a lakk a csík alá...-.-
    Szóval szép meg jó, de nem Bellának való. xD
    Viszont nálad mindig megcsodálom az ilyen manikűröket! *.*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon precíz manikűrök! Nekem még egy tekercs sem fogyott el, valahogy a nyomdázást mindig gyorsabbnak érzem. Nekem kb. 3/4 órám van egy manikűrre száradással együtt, nagyon ritka, amikor nyugiban elszöszölhetek, de nagyon kikapcsol, ez a napi énidőm, amikor nem zavarhatnak, mert ugye lakkos vagyok :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.