2015. szeptember 26., szombat

A-England Galahad

A mai napra egy újabb kiváló minőségű A-England lakkot, a Galahad-at hoztam. :)
Még mielőtt belevágnánk a dolgokban következzen pár közérdekű információ. A lakk elérhető 2990 forintért a Naillandnél.

Emellett le kell szögeznem, hogy minden csodája ellenére, én nem vettem volna meg teljes áron, de így használtan, sokkal olcsóbban boldogan adta ki rá a pénzt.

***

A lakk krém finishű, nekem olyan fáradt, piszkos türkizes beütése van, nem annyira élénk mint a fenti promós képen.

A fedése tökéletes, már egy réteg is foltmentes, így remek nyomdázni is. 

*Claire's White, Barry M Rose hip, Petla Puzzles*

Emellett próbáltam már vele dry marble techikát is és ott is remekül teljesített alaplakként.

*ILNP Ten fold*

Hogy tetszik?
Nálatok mennyi a lélektani határ egy krém lakkért? :)



1 megjegyzés:

  1. Érdekes színe van :) szép lett a manikűr vele.
    A legdrágább krém lakkom a Zoya Odette, ami ugye nem olcsó, de egy percig sem bántam meg, hogy megvettem. Őt még egy Nailland nyereményjáték keretében választhattam. Egyébként 1000ft-nál nem adnék ki többet krém lakkért.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.