2015. szeptember 4., péntek

NOTDs in August


Szóljon ez a "bejegyzés" (képáradat) az augusztusi körmeimről.
:)



Augusztusban volt manikűrvadász, amire nagy lelkesen két manival is készültem. 
Emellett a másik nagyobb projektem a kedvenc őszi lakkjaimat mutatta be egy blogbejegyzés formájában. 

A hónapban még fontos lakkos esemény volt az első CBL Polish of the month megjelenése, ami augusztusban egy holo csoda volt, aki a Believe in miracles névre hallgat (középen bal és jobb szélső). Sajnos, mivel limitált volt, így már nem kapható a naillandnél.




A hónapban elég sokat frankeneztem, az egyik keverés eredménye a barna holo Strong coffee nevű lakkocskám. :)
A hónap másik fontos eseménye volt az új Petla lemezek megjelenése és beszerzése. Számomra a Toro az abszolút kedvenc, ezt a lemezt azóta is sokat vettem elő.


A hónapban elég sok gradient manit készítettem :) ez szeptemberben is hasonlóan fog alakulni (főleg ha végre tudok már szerezni folyékony latexet...)

Nem is írok többet, amennyiben kérdésetek lenne írjatok :) 
A felhasznált lakkok és lemezek pontos leírását az instagram posztok alatt el tudjátok olvasni. :)

SZIAAA NYÁÁÁÁR!!!!! :)

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.