2015. szeptember 27., vasárnap

ILNP Ten Fold

Az ILNP a nyári kollekciójában kihozott egy új vonalat, az ultra holo lakkokat, amik nekem személy szerint nagyon bejönnek. Ezek közül szeretném nektek bemutatni a Ten fold-ot.

Ez a csodás lakkocska elérhető a Naillandnél 3190 forintos áron.

Fent is említettem, hogy ez a lakk az ultra holo kollekció tagja, ami a nevében is mutatja, hogy nagyon durván holo ez a lakk. NAGYON! TÉNYLEG NAGYON!!! :D


A színét nem is tudom rendesen meghatározni, olyan zöldesebb kék, szivárványszínű holo-val  meghintve.

Az ecset, kupak, üveg a szokásos jóféle ILNP, de sajnos az üveg alján lévő cuki szívecskés matricát lecserélték :( most szív sincs és a matrica is olyan fura tapintású... (jó, persze ez a lakk értékéből semmit sem von le...).

Állagra elég folyós és szerintem inkább három réteges, a fenti képen én kettőt kentem fel de 1. rövidek a körmeim 2. a harmadikat még elviselte volna bőven.
Gyorsan és fényesre szárad, de persze ezeken könnyen segít egy fedőlakk. :)

Kicsit folyósabb állagából adódóan nagyon remekül lehet vele dry marble mintákat készíteni.

Nektek hogy tetszik ez az ulta holo vonal?
Összességében mi a véleményetek az ILNP lakkjairól? :)

1 megjegyzés:

  1. Szép ez a lakk, bár nem egészen az én színvilágom. (-: Nekem a Walking Home van meg, nagyon szép lila. (-: Sajnos én is úgy gondolom, hogy eléggé folyós az állaga, és sajnos kell a három réteg belőle.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.