2015. szeptember 20., vasárnap

New PP collaboration shades - I do not have money for Big bang...

A Picture Polish szokásához híven, minden előjel nélkül kihozott egy rahedli új, collaboration árnyalatot. A sok új szín ellenére, szerencsére csak egy tetszett meg, de az nagyon.

Következzen egy kis, nincs pénzem a Big bang-re, ezért valamivel megpróbálom kiváltani magamnak poszt.


Már elsőre láttam, hogy itt bizony a holo részek nagyon hasonlóak a Holiday holo pelyheihez és csillámaihoz. Szerencsés vagyok, mivel van két üveg Holiday-em is, így boldogan kezdtem el az ötletelést a helyettesítést illetőleg.

Tökéletes megoldást nem találtam, mert az A-England Lady of the lake túl lila, a Tristam meg túl kék...
Ennek ellenére az én verzióm a Tristam egy réteg Holiday alatt. :)


Nem, nem tökéletes, elég különböző is, de nekem szerencsére bőven megteszi. :)



A végén készítettem egy kis galaxis designt a Barry M Blue Grape, Malibu, Claire's Neon Pink és White lakkokkal.




Nektek hogy tetszik az új PP kollekció?
Ti is szoktatok ilyen "helyettesítőset" játszani?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.