2015. november 22., vasárnap

Blue lines and pink glitter


          Fura színkombó és érdekes vonalak.....
          én mégis nagyon szerettem a festését
          és a viselését is. :)


Ez ismét egy olyan nap volt, amikor semmi ötletem sem volt...
Egyet tudtam csak, egy Barry M Glitterati fog a körmömre kerülni, de se a színt se mintát nem döntöttem még el...

Elkezdtem aztán nézelődni itt-ott és a fenti kép adta meg a löketet.

A színkombó valóban fura egy kicsit, a Barry M Starlet és Blackberry kerültek egymás mellé, és a glitteres körmeimre színátmenetes festés került. A képen is látható, hogy elég sok Barry M kellett az elkészítéshez.

A felhasznált árnyalatok a következőek: Barry M Damson, Forest, Blackberry, Sky blue, Malibu és Guava.


Az átlagos lakkozásomnál kicsit szöszölősebb volt, de szerintem megérte.
Mindenképpen festek még ilyet más színben is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.