2015. november 12., csütörtök

Inspired nails and twinkled-t nail vinyls



Egy nagyon ispiráló kép, minta és színvilág és a lenti lakkok találkozása... ezzel a nailvinyl-es lakkozásommal jelentkezem ma :)


A fenti képet tegnap láttam insagramon és azonnal tudtam, valami hasonló színvilágú manikűr kell nekem... amint csak lehet.

Pont kapóra is jött, hogy ma volt esedékes az ILNP Music box bizniszem, így tudtam, őt is fel fogom használni.


A fő szín tehát az ILNP Music box lett, illetve a vinyl alapja egy réteg Avon Iceberg white. 

A vinyl a Twinkled t diamond elnevezésű darabja. 
A vinylt egy réteg Avon Iceberg white, plusz egy réteg teljesen megszáradt CG Everglaze fölé ragasztottam fel, a körömágyam bebiztosítására pedig folyékony latexet kentem a vinyl lyukacsos részeire.

A mintát egy vékony ecsettel és az ILNP Fall semester, music box, princeton, painted polish #psl, ieuv lunaira és mint to be yours, zoya storm lakkokkal töltöttem ki.  A vinyl eltávolítása után következett a hibajavítás, majd egy réteg fedőlakkal zártam a lakkozást.

Így született meg a fenti lakkozásom, az első kép által inspirálva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.