2015. november 1., vasárnap

NOTDs in October

Az október megint mozgalmas hónap volt, és a legjobb az volt benne, hogy az új AVONos ecsetkémmel egy csomószor álltam neki festeni a körmömre. Amit nagyon élvezek, nincs is mostanában kedvem simán nyomdázni :)


A négy legnépszerűbb lakkozás bemutatása előtt jöjjön néhány érdekesség.

A hónap első találkozásai a régóta vágyott Painted Polish #PSL lakkal és a sokat látott,de csak most először próbált Sinful Colors márkával voltak. Mindkettő nagyon tetszett, szóval ők tuti nem kerülnek eladásra. :)

Szerintem jól tudjátok, hogy Barry M fan és gyűjtő vagyok, viszont a Glitterati kollekció lakkjait eddig nem vettem elő, mert nem tudtam, hogy használjam őket. Teljes manikűrhöz nekem túl csillogósak, így két körömre kentem fel a Rockstar (tökös mani) és a Starlet (kék, rózsaszín mani) lakkokat és nagyon megszerettem őket. Igazi tömény glitteres csodák (a kedvencem).


Az instagramos kedvelések alapján a hónap kedvencei ők voltak. :)


Szerintem a menta szín olyan jól használható, évszaktól függetlenül is. Én ehhez a lakkozáshoz az Il était un vernis Mint to be yours-ot és a China Glaze Mint-ality lakkját használtam két-két rétegben. A díszítéshez a Petla Flake no more lemezéről választottam egy mintát, amit a Moyra 35-ös feketéjével nyomdáztam és pár Mint to be yours vonalkával dobtam fel.


A másik nagy kedvenc a fenti rókás lakkozás volt.
Az alap két réteg ILNP Black orchid, amire a Barry M Chilli, Paprika, Lychee és Moyra 35-ös lakkokkal pingáltam ezt a cuki kis rókát :D
Olyan sikeres volt otthon, hogy Anyu is rendelt magának egyet.


A másik nagy kedvencem ez a tökös Barry M lakkozás volt.
A glitteres Rockstar alapra festettem a tököket, a Barry M Mango, Satsuma, Key Lime és Racing green lakkokkal.
A fekete lakk, amit a kontúrozásnál is használta a Barry M Espresso.


Végezetül a szerintem kicsi nyomi, de egész sikeres szellemes lakkozásom következzen, aminek az alapja két réteg csodás, mesés ILNP Summer stargazing volt. A szellemeket az Avon Iceberg whitetal festettem.
Az ILNP-t kicsit fel akartam dobni ezért finoman szivacsoztam rá egy kis ezüst glittert, illetve egy kis China Glaze Luxe and Lush-t is.

Én szerettem ezeket a manikat
Nektek melyik tetszik a legjobban?
Esetleg írjak valamelyikhez tutorialt? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.