2015. november 16., hétfő

EdK Paty Pimentinha, Zoya Thea

Vannak napok, amikor az ember semmi mást nem kíván, csak egy kis (sok) glittert :D



Egy ilyen napon döntöttem úgy, hogy az én körmeimre bizony az Esmaltes da Kelly Paty Pimenthina és a Zoya Thea fognak kerülni.

Biztosra akartam menni, így alapszínnek felkeltem egy-egy rétegben a Barry M Plum ás Watermelon árnyalatokat, és erre került egy-egy réteg glitter.

A Zoya Thea-ra zöld indákat festettem, aminek a Barry M Cardamom az alapja, az árnyaláshoz pedig felhasználtam a Barry M Emerald Green, Key Lime és a Chick Pick Cutie Pie színeket is.
A festéshez, az Avon legújabb ecsetszettjének legvékonyabb tagját használtam, eddig még nem sikerült jobbat találnom.

Az egészre egy réteg CG Everglaze került :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.